Ik ga hem zo proeven, want hij moest eerst even 'uitharden', ik wou namelijk niet dat met het aansnijden alle pepernoten er weer af zouden vallen. Ik moest sommige namelijk een paar keer opnieuw erop doen.=')
Ik sta pal van je 'geduldigheid', als ik die taart zou zien staan in de keuken, whoa, die zou er niet lang staan. :')
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
Ik sta pal van je 'geduldigheid', als ik die taart zou zien staan in de keuken, whoa, die zou er niet lang staan. :')
Hehe, wel, het vereist sowieso geduld om zo'n ding te maken. De pepernoten vallen er af en vervolgens moet je ze weer opnieuw erop plakken.=') Sowieso het uitrollen van het fondant is vreselijk.x)
Daarom laat ik mijn papa de taarten/cakes altijd maken. Ik ben... Te wispelturig? Ongeduldig? Nee, taarten bakken daar heb je een roeping voor nodig. En bij mijn weten heb ik dat nog niet gekregen :'D.
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
Vergilius schreef: Daarom laat ik mijn papa de taarten/cakes altijd maken. Ik ben... Te wispelturig? Ongeduldig? Nee, taarten bakken daar heb je een roeping voor nodig. En bij mijn weten heb ik dat nog niet gekregen :'D.
Nou ja, ik ben meer van het decoreren, het bakken zelf doet mijn moeder meestal. Al kan ik dat ook wel hoor, zo moeilijk is het niet.=')