• Ik ben op zoek naar verhalen :
    - die niet over bekende personen gaan
    - waar een beetje drama in zit
    - waar je je goed in kunt verplaatsen
    - die ook een beetje romantiek bevatten
    - die (bijna) geen spelfouten bevatten

    Well, wie heeft opties (:

    Geschonden

    Ik weet niet goed wat je met een beetje bedoeld, maar ik denk wel dat het aan je beschrijving voldoet (:


    Mhm?

    Ik heb wel enigszins dramatische OP-verhalen.

    Crash
    Een verhaal over zeven jongeren die na een vliegtuigcrash in de jungle van Peru belanden en daar op een groot geheim stuiten.

    Guilt
    Een verhaal over Elles, een brugklasser die zich diep in de nesten werkt door haar grote mond.

    Orks
    Een verhaal over een groep jongeren die een schipbreuk overleeft en aanspoelt op een eiland dat door moordlustige kannibalen wordt bewoond.

    En dit is een fanfictie, maar niet als je het fandom niet kent, dus wie weet. :'D
    So Far Away
    Een verhaal over Thorin en Dís, die na alles te zijn kwijt geraakt een nieuw leven proberen op te bouwen in Rivendell, waar ze zich voor Azog de Bevuiler verbergen. (Deze is denk ik het meest passend als je van drama en romantiek houdt)


    Every villain is a hero in his own mind.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik moet er nog mee beginnen, maar als je wilt zal ik je waarschuwen ;]. Het zal niet lang duren voor ik het eerste hoofdstuk online zet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Floods [Sokka x Yue || Sokka woont in de Zuidelijke Waterstam en probeert daar samen met zijn zusje het beste van te maken. Hun families zijn erg uitgedund in de oorlog en zijn vader en de andere krijgers zijn er op uit getrokken om de Vuurnatie te verslaan.Zijn leven neemt een abrupte wending als hij de lang verdwenen Avatar terugvindt, de enige die alle elementen kan besturen, en hij en zijn zus besluiten met hem mee te gaan.
    Zijn leven staat echter pas helemaal op zijn kop als hij prinses Yue leert kennen. Ze is de aanstaande koningin van de Noorder Waterstam en de afstand tussen hen lijkt onoverbrugbaar.

    Protégé || Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
    Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zoek je stories? De mijne is wanhopig op zoek naar de negen laatste Abo's die ik nodig heb om aan de langverwachte 100 Abo's te komen én voldoet aan alle dingen die je hebt opgenoemd. ^.^

    Wat? Observaties van een Muurbloem ~ Romantiek ~ Drama ~ OP
    Waarover? Klik hier voor de trailer!
    Waarom? Omdat ik je eeuwig dankbaar zou zijn als je mij en mijn story een kans gaf.
    Extra details? 12+ ~ Milde triggerwarning in verband met depressie bij nevenpersonages ~ Als je geen zin hebt om helemaal bij te lezen, kan ik alle voorgaande hoofdstukken voor je samenvatten


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    The lost mermaid

    Dit verhaal gaat over de jonge zeemeermin Emily, die enthousiast, onwetend en vooral nieuwsgierig isnaar alles wat onbekend is. De (mensen)wereld is voor zeemeermensen echter een gevaarlijke plek, zeker voor iemand die weinig gevaren ziet. Haar ouders klampen zich dan ook aan haar vast, maar realiseren zich te laat dat dat een averechts effect geeft...

    Het 'hoofdgenre' is fantasie, maar een beetje drama komt er wel in voor en ik kan verklappen dat er nog romantiek aan bod komt :'p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb van alles wel wat, alleen is het wel een soort Marvel fanfiction. Ik weet niet of je dat leuk lijkt?
    Er zit overal actie, romantiek, humor, fantasy, si-fy en avontuur in. Het is niet een typische verhaal laat ik't zo zeggen haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.