• Ik heb ook echt pech...

    Normaal speel ik deze dagen altijd zwarte piet maar nu zit ik thuis met voedselvergiftiging. Gelukkig heb ik het ergste al gehad namelijk de buikpijn.

    Maar nu is de vraag hoe kom ik op een natuurlijke weg van de diarree af?
    Mijn stiefbroer zei al witte rijst (omdat hij samen met mij de voedselvergiftiging heeft opgelopen hahaha).

    Hebben jullie nog wat tips?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik las het op facebook, ja. ;c Maar ik weet niet echt iets, ik wens je wel veel succes en beterschap.


    Your make-up is terrible

    Bananen, rijst, appelmoes en toast. En veel water, natuurlijk. Hier staan nog veel meer tips. Van mezelf weet ik geen oplossingen, helaas. Veel beterschap!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    Bananen, rijst, appelmoes en toast. En veel water, natuurlijk. Hier staan nog veel meer tips. Van mezelf weet ik geen oplossingen, helaas. Veel beterschap!



    dat is heel handig. Dankjewel
    @ assassin dankjewel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wij hebben altijd Norit (medicatie) staan en dat doet wonderen alleen het is het ranzigste spul ooit en zo zwart als kool dus ik heb het afgezworen maar mijn familie zweert erbij, ik weet niet wat het doet maar het helpt blijkbaar wel.
    En gewoon uitzieken, ookal is het balen. Beterschap!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Wij hebben altijd Norit (medicatie) staan en dat doet wonderen alleen het is het ranzigste spul ooit en zo zwart als kool dus ik heb het afgezworen maar mijn familie zweert erbij, ik weet niet wat het doet maar het helpt blijkbaar wel.
    En gewoon uitzieken, ookal is het balen. Beterschap!


    ik ken norit wel maar de doktor had gezegd geen remmers te gebruiken want zo gaat de virus of bacterie niet het lichaam uit. Met eten gaat het een stuk langzamer en dat uitzieken ben ik al zat hahah


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het is eigenlijk rijstwater heb ik gehoord. Als je rijst kookt blijft er zo water over en dat moet je dan opdringen. Ranzig, I know, maar het helpt mij wel. En kaneel(thee).
    Verder heel erg veel beterschap!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HarleyQuin schreef:
    (...)

    ik ken norit wel maar de doktor had gezegd geen remmers te gebruiken want zo gaat de virus of bacterie niet het lichaam uit. Met eten gaat het een stuk langzamer en dat uitzieken ben ik al zat hahah


    Daar heeft hij helemaal gelijk in. Norit is alleen voor noodgevallen. Verder zijn er niet echt dingen die werken tegen diarree. Wel opletten dat je genoeg drinkt zodat je niet uitdroogt en probeer ook een beetje te eten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Bananen of cola helpt. Ikzelf heb ooit cola gebruikt en dat werkte goed, maar bananen zijn een wat gezonder alternatief. Beterschap!


    No growth of the heart is ever a waste