• Hyhy ik zot te twijfelen tussen de titel predestine (dat betekent voorbestemd)en een verder denken naar een nieuwe titel. Ik weet op dit moment geen andere titel.maar om me niet gedwongen te voelen om predestine te kiezen wil ik graag julie.suggesties horen.en julie meningen zijm natuurlijk ook welkom x

    Bostick schreef:
    (...)

    Oh sorry, dan heb ik niets gezegd (:

    O geeft nie hoor .t was mijn fout

    Sterben schreef:
    Hou het maar bij Nederlands.


    Nee.dankje

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hoe is dat een versie van sneeuwwitje? O.o


    Ik heb niet alles verteld omdat t anders wel heeeeel lang duurt.mr ik probeer de uitleg kort te houden. Nou sneuwitje is de hoofdpersoon en die man die voor haar werkt is de jager.in het verhaal ga ik ook vertellen dat haar moeder dood is enzo.de ruzie gaat over dat sneeuwwitje de jager nu haat omdat hij twijfelde of hij de taak (sneeuwwitje vermoorden) moest doen of niet.die vriend geeft sneeuwwitje gelijk hoewel hij wel zoveel mogelijk voor xijn vader opkomt.die knappe jongen komt ze tegen in het bos.die knappe jongen is een prins.en verder hou ik mijn mond want ik heb eigelijk al veeeeel te veel verteld

    Als ik eerlijk ben, vind ik 'Voorbestemd' eigenlijk een hele mooie titel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sura schreef:
    Ik vind Predestined wel mooi, eigenlijk. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Elladan schreef:
    Als ik eerlijk ben, vind ik 'Voorbestemd' eigenlijk een hele mooie titel.


    +


    Mylintis schreef:
    (...)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 21:29 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oke dus tot nu toe worden voorbestemd en predestine genoemd -en mijn spelfouten.ik sla het voor nu op als predestine maar ik verander het mischien naar voorbestemd. ..of iets anders als iemand nog ideeën heeft

    Patholoog schreef:
    (...)

    Kleine tip; hier kun je best maar geen grote spelfouten maken, want dit is een site met heel veel grammarnazi's.


    Hahaha, ik lag me rot om al jouw geweldig droge reacties. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elladan schreef:
    Als ik eerlijk ben, vind ik 'Voorbestemd' eigenlijk een hele mooie titel.

    *negeert de fouten met moeite* Ik vind 'Predestined' eigenlijk dus echt geen mooie titel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    *negeert de fouten met moeite* Ik vind 'Predestined' eigenlijk dus echt geen mooie titel.


    26 - 02 - '16

    samantha141 schreef:
    Oke dus tot nu toe worden voorbestemd en predestine genoemd -en mijn spelfouten.ik sla het voor nu op als predestine maar ik verander het mischien naar voorbestemd. ..of iets anders als iemand nog ideeën heeft


    Even dat je het weet, het is Predestined. Ik weet dat je moeite hebt met een correcte spelling, maar dan best echt niet in een titel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys