• Hallo :) ik heb een probleem ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :/
    Vandaag was 1 van mijn bff's niet op school, dus ik bleef met me andere bff ik vindt een jongen leuk uit me klass die heel erg klein is en dat geheim weet alleen die bff die thuis was :/ dus vandaag vertellde ik mijn geheim tegen me bff die wel op school was ik heb er spijt van omdat ik haar niet vertrouw omdat ik ooit een jongen leuk vondt en ze vertellde het tegen hem... Ik ben bang dat ze het tegen hem verteld ik heb zoon spijt heg ik me geheim gezegt heb het vloepten er gwn er uit :/ wat nou als ze het tegen hem vertellt?
    P.s. Sorry raar verhaal maar ok hoop dat jullie me kunnen helpen.:)

    Dat* niet heg xD

    Je verhaal is moeilijk te lezen, maar als ik het goed begrijp vertrouw je die vriendin niet?
    Waarom heb je het dan überhaupt verteld?
    En je moet het maar zo zien, als zij het die jongen verteld hoef je het zelf niet meer te doen. Misschien komt er nog iets leuks achter weg.


    'Nobody said it was easy

    ik kan het niet heel goed lezen

    Ik vind je bericht een beetje onbegrijpelijk geformuleerd.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 14:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eerlijk tegen je vriendin zeggen dat ze je niet zeker weet of je haar kan vertrouwen. En duidelijk zeggen dat je het niet goed vindt als ze het tegen die jongen zegt. Gewoon een beetje streng zijn. Zij zou als vriendin betrouwbaar moeten zijn, dus laat haar maar duidelijk weten dat je niet zeker weet of ze dat wel is.
    Misschien heeft zij het trouwens wel helemaal niet door dat je het niet leuk vindt als zij zoiets doorvertelt.

    Volgens mij heb je de verkeerde site te pakken.
    De hekjes werken alleen op facebook, twitter en IG.


    OT:
    De volgende keer kan je beter niet iets vertellen aan iemand die je niet vertrouwd.
    Je kan alleen afwachten.

    Gewoon eerlijk tegen haar vertellen lijkt me. En de volgende keer geen geheim aan haar vertellen, als je niet wilt dat het aan het licht wordt gebracht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een geheim is geen geheim meer, als je het iemand vertelt: de wijze woorden van mijn inmiddels overleden oma. Oftewel, let voortaan beter op met aan wie je dingen vertelt. Verder zou ik haar nu gewoon op het hart drukken het niet door te vertellen. Misschien houdt ze dan haar mond wel gewoon en blijkt ze wel te vertrouwen te zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    De volgende keer eerst nadenken voordat je een geheim aan iemand kwijt wilt. Als je haar bij voorbaat al niet vertrouwt, waarom dan de moeite erin steken haar persoonlijke informatie te vertellen.
    Nu zou ik haar alleen nog zeggen dat ze het voor zich moet houden, en dat je het niet apprecieert als ze het zomaar aan iemand laat weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap van dit verhaal niks.
    Misschien handig dat je het even na-leest en herschrijft?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Hallo, ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :/
    Vandaag was één van mijn bff's niet op school, dus ik ging om met mijn andere bff. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk, alleen is hij erg klein en daarom is het een geheim dat enkel die bff thuis weet. Toch vertelde ik vandaag mijn geheim tegen dat meisje waarmee ik omging op school, maar ik heb er spijt van omdat ik haar niet vertrouw. Toen ik in het verleden een jongen leuk vond, heeft ze dat aan hem verteld... Ik ben bang dat ze het nu tegen mijn crush verteld, ik heb spijt dat ik mijn geheim heb verteld maar het floepte er gewoon uit. Wat nou als ze het tegen hem vertelt?
    P.s. Sorry raar verhaal, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Zo, nu kan iedereen het lezen.

    Tja meid, zoals iedereen hier zegt: twee keer beter nadenken voor je je geheimen rondvertelt. Misschien kan je je vriendin contacteren en zeggen dat je het echt niet zou appreciëren als ze het door zegt?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 19:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien