• Tja. Ik schrijf dus een verhaal. Obviously. Ik kan er niet teveel over zeggen, maar anyway. Ik zit dus met een probleem. Eén van mijn hoofdpersonages heeft nog een naam nodig - een échte naam, verder in het verhaal - en ik twijfel dus heel erg over de namen die ik kan kiezen. Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn als jullie hier eventjes tijd voor zouden willen nemen, om hierop te stemmen. Om in het kort te zeggen is hij een koppige, heel erg slimme gast die om de week een nieuwe vriendin heeft, maar eigenlijk echt heel dapper en lief en emotioneel is en blablabla. Het klinkt echt fout zo, maar als ik hem uitschrijf is het beter, I swear. Zijn achternaam wordt Azarias en zijn moeder heet Hael. Voor de vader twijfel ik nog over Ravick, maar als jullie nog suggesties hebben, aarzel dan niet om ze hier te posten. (: (Ze zijn trouwens ook niet uit onze wereld afkomstig)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 19:21 ]

    Welke naam moet mijn personage krijgen?

    23.5% (16 stemmen)
     
    Cain

    26.5% (18 stemmen)
     
    Cero

    41.2% (28 stemmen)
     
    Caeden

    8.8% (6 stemmen)
     
    Carter


    help

    Ik twijfel echt zwaar tussen Cero en Caeden. Carter vind ik net te typisch. Cain is ook nog wel leuk, maar ben ik ook al een aantal keren tegengekomen. Aangezien Hael wel een aparte naam is, lijken een van die twee me het beste.


    I'm your little ray of pitch black.

    Caeden, omdat het cool klinkt. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Caeden, omdat het cool klinkt. (krul)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kayfabe schreef:
    Ik twijfel echt zwaar tussen Cero en Caeden. Carter vind ik net te typisch. Cain is ook nog wel leuk, maar ben ik ook al een aantal keren tegengekomen. Aangezien Hael wel een aparte naam is, lijken een van die twee me het beste.


    Yup, dat is het probleem. Zijn originele naam is Carter, maar die vond ik dan niet goed meer klinken. :') Oh, ik was trouwens vergeten te zeggen dat hij afkomstig is uit een andere wereld, ook daarom dat Hael zo'n aparte naam is. Mijn hoofdpersonage heet Megaera, is ook niet al te typisch. (: En ik twijfel voor de vader bij Ravick, omdat ik die best cool vind klinken in combinatie met de achternaam, maar ook hierover twijfel ik.

    In ieder geval bedankt voor je reactie! (: De rest trouwens ook bedankt. ^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 15:25 ]


    help

    Jensen schreef:
    (...)

    Yup, dat is het probleem. Zijn originele naam is Carter, maar die vond ik dan niet goed meer klinken. :') Oh, ik was trouwens vergeten te zeggen dat hij afkomstig is uit een andere wereld, ook daarom dat Hael zo'n aparte naam is. Mijn hoofdpersonage heet Megaera, is ook niet al te typisch. (: En ik twijfel voor de vader bij Ravick, omdat ik die best cool vind klinken in combinatie met de achternaam, maar ook hierover twijfel ik.

    In ieder geval bedankt voor je reactie! (: De rest trouwens ook bedankt. ^^


    Ik vind de namen wel echt leuk. c: Ravick vind ik echt awesome, just saying. Ik zou geen betere kunnen bedenken, want die past inderdaad goed bij de achternaam. I like it. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind Caeden om een of andere reden niet heel leuk en dan heb je wel heel veel personages met de combinatie ae in hun naam (Megaera, Caeden en Hael), dus ik zou voor Cero gaan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    Ik vind Caeden om een of andere reden niet heel leuk en dan heb je wel heel veel personages met de combinatie ae in hun naam (Megaera, Caeden en Hael), dus ik zou voor Cero gaan.


    Dat zou nou juist ook weer een reden kunnen zijn om hem wel te kiezen. Ligt eraan waarvoor je wilt gaan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik vind de namen wel echt leuk. c: Ravick vind ik echt awesome, just saying. Ik zou geen betere kunnen bedenken, want die past inderdaad goed bij de achternaam. I like it. c:


    *O*

    Bladgoud schreef:
    Ik vind Caeden om een of andere reden niet heel leuk en dan heb je wel heel veel personages met de combinatie ae in hun naam (Megaera, Caeden en Hael), dus ik zou voor Cero gaan.


    Kayfabe schreef:
    (...)

    Dat zou nou juist ook weer een reden kunnen zijn om hem wel te kiezen. Ligt eraan waarvoor je wilt gaan?


    Well, sowieso een naam die in het rijtje 'Hael-Megaera-Ravick-Eris' past. ^^ En dat van die ae is vooral toeval, denk ik, haha. :'D (C's ouders leven overigens ook niet meer). Er zijn daarnaast ook nog mensen uit onze wereld - Engeland - en die hebben dan wel weer 'normale' namen. De naam van de andere wereld/land is overigens Chartas, moest dat relevant zijn. ^^


    help

    Ik vind Cero het beste bij de achternaam passen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cain, maar eigenlijk vind ik Caine leuker klinken, maar van alle opties vind ik Cain de leukste.

    Haha, succes met kiezen :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb gestemd op Cain. Daarna vind ik Caiden het leukst.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik laat deze denk ik nog een paar dagen open staan voordat ik beslis. (:

    Bedankt voor jullie reacties en stemmen, alvast. ^^


    help

    Cain. Dan kan je zijn broer Abel noemen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    Cain. Dan kan je zijn broer Abel noemen.


    Hij heeft geen broer. En ik ga er geen Bijbelse betekenis aan koppelen. (:


    help

    Cain is awesome, omdat hij me aan het boek Gone doet denken ;3


    26 - 02 - '16