• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Dooddoenervo • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 27 november: We are the crowd van Rumor Mill

    Song of the night wachtlijst:
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    - Tamara met Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 20:58 ]


    16 - 09 - '17

    McGregor schreef:
    Kan iemand me weer aansporen om aan het werk te gaan? (A)
    Mijn concentratiegehalte is namelijk op het moment nul komma nul.


    Werken, nu.
    Straks denken ze dat je lui bent, ontslaan ze je, krijg je een slecht cv, wil niemand je, kan je niet studeren door geen geld, geen baan, geen eten, geen huis. DOOD.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Werken, nu.
    Straks denken ze dat je lui bent, ontslaan ze je, krijg je een slecht cv, wil niemand je, kan je niet studeren door geen geld, geen baan, geen eten, geen huis. DOOD.


    Langdurende en pijnlijke DOOD.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Langdurende en pijnlijke DOOD.


    DOOD. DOOD. DOOD.
    Dus hup, aan het werk! Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    DOOD. DOOD. DOOD.
    Dus hup, aan het werk! Ö


    Snel! Hij staat al achter je! Tom Riddle die je komt vermoorden!


    wat was dit ookalweer

    McGregor schreef:
    (...)
    Je kan d'r ook ontvrienden als je last van d'r hebt.


    We zijn/waren geen vrienden op Facebook, maar dat ze toch tegen me kon praten was dus het lek in de beveiliging.


    26 - 02 - '16

    Thafuq. Was me dat even een pakkend toneel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben weer helemaal happy. Vandaag officieel overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik heb weer normaal internet. En eindelijk weer eens televisie! Yaay. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Bij mij thuis is KPN dus echt crap. Ik wil graag naar Ziggo.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Bij mij thuis is KPN dus echt crap. Ik wil graag naar Ziggo.


    Nou bij ons is het andersom. En ik heb een logische reden gekregen. Niet elke maatschappij heeft overal de beste connectie. In onze omgeving is het KPN, terwijl een straat verder het weer Ziggo is. Ziggo was echt een hel hier. Zat de afgelopen dagen alles op mijn telefoon te doen. Zelfs solliciteren. Nu... oh rust. Heerlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Nou bij ons is het andersom. En ik heb een logische reden gekregen. Niet elke maatschappij heeft overal de beste connectie. In onze omgeving is het KPN, terwijl een straat verder het weer Ziggo is. Ziggo was echt een hel hier. Zat de afgelopen dagen alles op mijn telefoon te doen. Zelfs solliciteren. Nu... oh rust. Heerlijk.


    KPN heeft inderdaad geen daverend bereik hier. We kunnen echter (nog) niet overstappen, omdat overstappen gewoon duur is :c


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    KPN heeft inderdaad geen daverend bereik hier. We kunnen echter (nog) niet overstappen, omdat overstappen gewoon duur is :c


    Ja, dat is echt abnormaal duur... maar als je gewoon van de 24 uur letterlijk maar 20 uur internet hebt moet je wel...


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ja, dat is echt abnormaal duur... maar als je gewoon van de 24 uur letterlijk maar 20 uur internet hebt moet je wel...



    Ja, inderdaad. Helaas zijn m'n ouders ook zo stom geweest *ahum* om hun e-mailadres aan te maken bij KPN. Nu willen ze dus per se dat e-mailadres behouden. Als je dan een overstap én behoud van e-mail moet betalen, ben je ontzettend duur uit. Dat terwijl ik ze zó vaak heb gezegd dat ze gewoon een g-mail/hotmail adres aan moesten maken. Zucht.

    Zo frustrerend.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)


    Ja, inderdaad. Helaas zijn m'n ouders ook zo stom geweest *ahum* om hun e-mailadres aan te maken bij KPN. Nu willen ze dus per se dat e-mailadres behouden. Als je dan een overstap én behoud van e-mail moet betalen, ben je ontzettend duur uit. Dat terwijl ik ze zó vaak heb gezegd dat ze gewoon een g-mail/hotmail adres aan moesten maken. Zucht.

    Zo frustrerend.



    Ouders... meer heb ik er niet over te zeggen. I feel you. Ze kunnen soms zo ignorant zijn of gewoon simpelweg nog eigenwijzer dan wij zijn. Wat soms ook talent vergt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ouders... meer heb ik er niet over te zeggen. I feel you. Ze kunnen soms zo ignorant zijn of gewoon simpelweg nog eigenwijzer dan wij zijn. Wat soms ook talent vergt.


    Ze zijn inderdaad ignorant. Na al een heel aantal jaren van mij te horen hebben gekregen dat ik niets met het geloof te maken wil hebben, houden ze nog steeds vol dat ik met de dominee moet praten. Als dat niet eigenwijs is, weet ik het ook niet meer. Ik heb mijn punt gemaakt, maar zij willen het niet accepteren en ontkennen het zelfs. Ze zeggen dat ik maar meer moet bidden en dat soort onzin. Wat heeft bidden voor zin als je toch nooit antwoord krijgt, wat dus wil zeggen dat er niets is - vanuit mijn redenering. Maar serieus hè? Ik ga echt nog een keer flippen. Ik wil het huis zo graag uit en met mijn vriend gaan samenwonen. Wat kan mij dat *insert woord* geloof schelen met die achterlijke regels die erbij horen. Ik wil mijn eigen leven graag leven en ik hoef daar geen compleet wetboek, bovenop de gewone Nederlandse wetten, bij te hebben. Pff.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ze zijn inderdaad ignorant. Na al een heel aantal jaren van mij te horen hebben gekregen dat ik niets met het geloof te maken wil hebben, houden ze nog steeds vol dat ik met de dominee moet praten. Als dat niet eigenwijs is, weet ik het ook niet meer. Ik heb mijn punt gemaakt, maar zij willen het niet accepteren en ontkennen het zelfs. Ze zeggen dat ik maar meer moet bidden en dat soort onzin. Wat heeft bidden voor zin als je toch nooit antwoord krijgt, wat dus wil zeggen dat er niets is - vanuit mijn redenering. Maar serieus hè? Ik ga echt nog een keer flippen. Ik wil het huis zo graag uit en met mijn vriend gaan samenwonen. Wat kan mij dat *insert woord* geloof schelen met die achterlijke regels die erbij horen. Ik wil mijn eigen leven graag leven en ik hoef daar geen compleet wetboek, bovenop de gewone Nederlandse wetten, bij te hebben. Pff.


    Oh bah, dat klinkt ook niet als een geweldige thuissituatie. Het probleem hier lijkt me gewoon dat je ouders echt een blok voor hun kop hebben en denken dat dit het beste voor je is, wat dus blijkbaar niet zo is. Ikzelf geloof ook niet, en bij mij had mijn oma altijd de rol van mijn ouders op zich genomen, en zij geloofde wel. Op grote schaal ook gelijk. Gelukkig heeft zij nooit geprobeert haar geloof bij me op te dringen. Lijkt me erg vervelend.
    Ik maak zoiets binnenkort al mee. Mijn vriend is moslim, en zijn moeder komt ergens volgend jaar hier een tijdje logeren - ze woont in Algerije. Ze is nu telkens al bezig, ook al zijn het grapjes. Maakt me echt onwijs bang. Ze bedoeld het goed, dat snap ik wel, maar ze beseft niet hoe vervelend en ongemakkelijk die grappen voor mij zijn.


    I'm your little ray of pitch black.