• In een vlaag van nostalgie heb ik teruggegrepen naar misschien wel de naam waaronder iedereen me hier kent.
    Je hoort het goed! DDVO is in the house!

    Gaat deze naam lang blijven? I guess not, ik zeg het, ik koos hem terug in een opwelling. Debbaut zal hier waarschijnlijk rap genoeg terug staan.

    En zwarte piet?:'c Ik ga in berraad met mijn persoonlijk ontwerper!(bloos)

    Maar wat als ik hem niks vind? Dat kan, maar het is mijn quizletjeugd.

    En hoe eindigt een bericht van Dooddoenervo?
    Groetjes,
    DDVO


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wiehoe!
    Voldie :Y)


    wat was dit ookalweer

    Oh ik dacht al dat je niet meer op Quizley zat.:'D de helft van de users (het)ken ik niet omdat ze steeds van username veranderen.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh ik dacht al dat je niet meer op Quizley zat.:'D de helft van de users (het)ken ik niet omdat ze steeds van username veranderen.:')


    Ik ben dus gewoon Debbaut.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hier heb ik zo lang naar uit gekeken. Ik herken je echt alleen onder deze naam. Ik vind hem wel bij je passen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik ben dus gewoon Debbaut.:Y)


    Neeheee. Je bent Dooddoendervo, zie je toch? ;p


    wat was dit ookalweer

    Scribe schreef:
    Hier heb ik zo lang naar uit gekeken. Ik herken je echt alleen onder deze naam. Ik vind hem wel bij je passen. (:


    Ik wist dat mijn fanclub hopeloos aan het wachten was, vandaar heb ik hem teruggenomen.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Natuurlijk moet je net je oude naam weer terugnemen toen ik gewend begon te raken aan Debbaut. Jep, Dooddoener door en door. (cat) Welkom terug! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Natuurlijk moet je net je oude naam weer terugnemen toen ik gewend begon te raken aan Debbaut. Jep, Dooddoener door en door. (cat) Welkom terug! ^^


    En daar heb je vier maanden voor nodig? Goedzo Inge! Maar Debbaut komt snel genoeg terug.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    En daar heb je vier maanden voor nodig? Goedzo Inge! Maar Debbaut komt snel genoeg terug.:W


    Ik ook hoor. Ik kon er ook maar niet aan wennen. Dat heb ik wel met meerdere usernames hier. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SPECS schreef:
    Oh ik dacht al dat je niet meer op Quizley zat.:'D de helft van de users (het)ken ik niet omdat ze steeds van username veranderen.:')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kende je wel als DDVO en ook als Debbaut maar ik wist niet dat het dezelfde persoon is :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik kende je wel als DDVO en ook als Debbaut maar ik wist niet dat het dezelfde persoon is :'D


    Oke, deze maakte me aan het lachen.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja, Dooddoenervo! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    En daar heb je vier maanden voor nodig? Goedzo Inge! Maar Debbaut komt snel genoeg terug.:W


    Ja. Ik ben nou eenmaal hopeloos. (no_chears)
    En noooh, nou moet je niet meteen weer terug wisselen wanneer ik je weer verwacht als Dooddoenervo. Op die manier bezorg je me nog whiplash.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik ook hoor. Ik kon er ook maar niet aan wennen. Dat heb ik wel met meerdere usernames hier. ^^


    Dus ik ben niet de enige! Dat is goed om te weten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan