• Heeyy ik heb een ideetje (maar dat weet je al want dit staat bij ideeën).
    Voor mensen die van Pirates of the Caribbean houden is dit denk ik wel leuk, want wat dachten jullie van een rollenspel daarvan? Je mag zowel al bestaande personages (zoals Jack) of zelfbedachte personages spelen :) Ik hoop dat jullie dat leuk vinden, aangezien ik het niet helemaal zeker weet.

    Oja, waar het verhaal dan over gaat: het gaat over dat Jack's schip tijdelijk is overgenomen, en hij zit samen met de andere bemanning vast op een eilandje. Er zijn echter eilandbewoners die dat niet geweldig vinden, en Jack moet zo snel mogelijk weg zien te komen, maar wel zonder meerminnenvoer te worden.


    obsessive rage

    Klinkt wel leuk. Ik zou er wel aan meedoen, mits de regels etc. mij ook aanstaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Klinkt wel leuk. Ik zou er wel aan meedoen, mits de regels etc. mij ook aanstaan.


    + De verhaallijn beter wordt uitgewerkt.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    + De verhaallijn beter wordt uitgewerkt.

    Dat gebeurd sowieso :)


    obsessive rage

    Ik doe mee:)


    nothing is true, everything is permitted.

    ziet er leuk uit

    Piraat
    Naam: Brianna
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Lichtbruin haar, met grote groene ogen. Lang.
    Wapen: Zwaard en pistool
    Schip: Crew op The Black Pearl
    Karakter: Nieuwsgierig, Moordlustig, Moedig, Snel, Flirterig, Vriendelijk
    Extra: Ze heeft een raaf op haar schouder die de naam Félix draagt


    nothing is true, everything is permitted.

    Dit is genoeg goedkeuring, zet zo de rollentopic neer.


    obsessive rage

    Omfg yesss pleaseeeeeee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuk idee, zeker als er een beetje een verhaallijn in zit


    Bowties were never Cooler

    Dit lijkt me, net zoals veel anderen, wel een leuk idee! Alleen wil ik graag nog even weten wat dan de hele verhaallijn is en wie er allemaal meedoen. No offence, maar ik zou het jammer vinden als het een RPG word die alleen maar met korte en (vind ik persoonlijk) minder goed geschreven stukjes...

    Lijkt me leuk (:


    -

    Ik zou het leuk hebben gevonden als het een MSV was, want ik doe niet meer aan RPG's. Maar zo te zien is er genoeg animo.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Armitage schreef:
    Dit lijkt me, net zoals veel anderen, wel een leuk idee! Alleen wil ik graag nog even weten wat dan de hele verhaallijn is en wie er allemaal meedoen. No offence, maar ik zou het jammer vinden als het een RPG word die alleen maar met korte en (vind ik persoonlijk) minder goed geschreven stukjes...


    Don't walk. Run, you sheep, run.