• Ik ben lekker.


    Reality's overrated.

    Frickfrack schreef:
    (...)
    Jawel, Dionne. EN OKE OP ZICH VIND IK HET OOK WEL CUTE MAAR HET IS ZO VAN AKDSFJASK HIJ HEEFT EEN VRIENDIN EN IK BEN ALLES BEHALVE GIRLFRIEND GOALS EN UGH. En hij is ook nog de ex van een hele goede vriendin van mij, ook al zijn ze nu vrienden maar dkfjasds.


    Omg en hij is nog zo jong? en dan al zoveel vriendinnetjes. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jeugd van tegenwoordig. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Hij is op z'n veertiende ontmaagd.


    Danmarks Dynamite.

    Sierota schreef:
    "thank you," louis breathed.
    "for what?" harry asked.
    "you smiled."

    KALFJLSKDJFLAKJFIOQAEOFJOWIELKFKAKFD.

    JSKAFLKSDF JAA DAT IS ZO SLAKFJDSFJ. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Durm schreef:
    Jeugd van tegenwoordig. :'D


    Niet normaal tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    Sierota schreef:
    (...)

    Omg en hij is nog zo jong? en dan al zoveel vriendinnetjes. :'D

    Mja, ik denk ongeveer drie vier. Aline heeft nu zes vriendjes gehad en staat op het punt weer verkering te krijgen, en een meisje dat vorig jaar in mijn klas zat had al meer dan tien keer verkering gehad. En wie heeft er nog geen een keer een vriendje gehad? Le me. Maar ik heb Larry. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AHAHAHHAHAH


    Danmarks Dynamite.

    Sierota schreef:
    (...)

    Niet normaal tbh.

    Nee. :/ Of het is gewoon stoerdoen en stiekem is hij nog zo maagd als maar kan, idk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frickfrack schreef:
    (...)
    Mja, ik denk ongeveer drie vier. Aline heeft nu zes vriendjes gehad en staat op het punt weer verkering te krijgen, en een meisje dat vorig jaar in mijn klas zat had al meer dan tien keer verkering gehad. En wie heeft er nog geen een keer een vriendje gehad? Le me. Maar ik heb Larry. <3


    Ik heb Durmmels. <3


    Danmarks Dynamite.

    Guys ik ben pas een paar uurtjes wakker en slaap nooit zo vroeg maar nu toch echt wel. Welterusten. <3


    Reality's overrated.

    Mijn broertje zit in de brugklas, is 12 en heeft al minstens tien vriendinnetjes gehad tho, volgens mij nog wel meer, maar hij is ook gewoon erg. :')


    "Family don’t end in blood”

    Welterusten Noekie Koekie. <3


    "Family don’t end in blood”


    "Family don’t end in blood”

    Zoem ole, zoem, ole, zoem, maya, zoem, ole, zoemzoemzoemzoem, ole, zoem, ole, zoem, mamaye, zoem, ole.


    Reality's overrated.