• Ik ben lekker.


    Reality's overrated.

    Ik ging vandaag over de tafels lopen bij maatschappijleer. Een paar uur later had mijn moeder oudergesprek met die man, en het enige wat hij zei was dat ik zo'n goed en lief mens was. Lol. Hij is cool, maar hij gaat met pensioen en nu ben ik sad, want ik haal nu nooit meer een acht zonder te leren.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Okay goodbye deze serie is mijn dood.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben in een dirty mood, omg, ik zoek allemaal dirty Larry fan art op. O.o


    'Darling, just hold on'

    Laurentius schreef:
    Ik ben in een dirty mood, omg, ik zoek allemaal dirty Larry fan art op. O.o

    VOOR MIJ YAY.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Bij de kerstmusical gaan we met het koor dat lied van Band Aid zingen, hehe.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Morgen trek ik twee truien over elkaar heen aan, want het is zo godvergeten koud in de winkel, aflkjdslkfsjd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Toen was mijn vinger gekneusd


    "Family don’t end in blood”

    Maar Gabs, morgen kan je sowieso niets in mijn profiel zetten vanaf tien uur, want dan is er die shit van de nieuwe server.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dit. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @Esmee awh. Hoe?
    @Lieke haha. Bij ons op school ook maar toch liep ik rond in een hemdje. Erg?

    Ik heb Esmee blauwe ogen gevenen en Lieke groene.


    Reality's overrated.

    Tethys schreef:
    @Esmee awh. Hoe?
    @Lieke haha. Bij ons op school ook maar toch liep ik rond in een hemdje. Erg?

    Ik heb Esmee blauwe ogen gevenen en Lieke groene.


    Ik krijg het al koud als ik er alleen maar aan denk, mijn collega liep ook nog alleen in zijn t-shirt, alkfjaldkfj.
    Groen is nice. Wieeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit is Lieke op Eva's profiel en dat heeft swaggies. (cool)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.