• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat hoezeer Camp ook van George houd hij voor zijn familie kiest :'x


    Omdat familie altijd voor gaat, van wie je ook houd en hoeveel je om diegene geeft, het blijft je familie wat als standaart altijd op nummer een staat.

    Voor sommige dan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Weet je wanneer je letterlijk dood zou zijn voor je moeder; wanneer je dat verdomde beker zal grijpen. Geloof me Campbell; het is een val! Dit is geen spel meer; dit is een wedstrijd, ik wil niet dat iemand en vooral jij verdomme dood gaat in deze wedstrijd; wat ik zeg is waar Campbell Saunders, ik wil niet dat je bang wordt of slechte voorgevoelens krijgt of gaat denken dat iedereen je hierdoor gaat haten of wat dan ook gaat denken, maar ikzelf zou die beker echt niet pakken als meneer Merlijn me zelfs vertelde dat ik het moest grijpen. Want het tis een val! Kijk me aan Camp; Campbell Saunders.. het spijt me echt maar alsjeblieft; kom met mij mee. Ik zou eerder jouw leven kiezen dan een zinloze bevel van een familielid. Als je toch voor de beker gaat, geef je je leven echt weg. En ik wil je echt niet kwijt; niet nog eens.’
    Ik schudde herhaaldelijk nutteloos mijn hoofd terwijl ik maar naar mijn voeten keek zodat mijn haar voor mijn gezicht heen.
    Alles wat George weer ten leven had gepompt in de korte tijd dat ik hem weer voelde; zag en vooral hoorde leek alweer kapot geslagen.
    ‘Ik hou van jou, George; maar je mag me niet tussen jou en mijn familie laten kiezen. Net zoals ik dat niet bij jou mag. Ik weet dat Fred en Ralf een hekel aan mij hebben en ik weet dat mijn familie ook niet zuiver is maar ik vertrouw ze; ik hou van ze en als er iets is wat ik kan doen zodat ze ook van mij houden…’ ik zuchtte en frunnikte nutteloos met mijn vingers.
    ‘Het is beter als we elkaar loslaten. Voor beide. Voor beide families.’ Met dat draaide ik me om en liet de tranen nutteloos van mijn gezicht glijden die ik bruut wegveegde en luid inademde terwijl ik voor een seconde iedere bekeek en uiteindelijk de laatste in verdween.


    #ikhaatGeorgedathijhetzoverheeftlatenkomen :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik hou van jou, George; maar je mag me niet tussen jou en mijn familie laten kiezen. Net zoals ik dat niet bij jou mag. Ik weet dat Fred en Ralf een hekel aan mij hebben en ik weet dat mijn familie ook niet zuiver is maar ik vertrouw ze; ik hou van ze en als er iets is wat ik kan doen zodat ze ook van mij houden… Het is beter als we elkaar loslaten. Voor beide. Voor beide families.’ met dat draaide hij zich om en liep van me weg. Zinloos schudde ik met mijn hoofd en alsof het al achter mijn ogen klaar stond voor de.uitbraak begonnen mijn ogn te prikken en tranen. Gauw sprong ik voor Campbell neer en schudde herhaaldelijk met mijn hoofd.
    'Nee- nee nee Campbell je begrijpt het verkeerd.' Murmelde ik angstig.
    'Dit ging niet over ons; je kan dood gaan a-als je dat beker aanraakt Campbell! Dit bedoelde ik nirt- ik- ik wil miet nog eems.jouw bijna dode lijk zien Campbell en ik gok J-jouw familie ook niet.'
    Ik veegde de tranen gauw weg die geruisloos over mijn wang rolde en keek even naar onderen.
    'Als je me evht niet geloofd kan je gaan. Maar ik ga met je mee en we grijpen die beker samen vast.'
    Ik zette twijfelend een hand lamgs zijj wang en negeerde mijn wazige beeld die veroorzaakt werd door tranen waarmee ik op dit momrnt aam het vechten was. Ik verloor. Mijn hart is nu echt in as verandert.
    'N-niemamd van mijn familie haat jou, overigens..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg in had stond George weer voor me waarbij ik hard op mijn lip beet. Hij maakte het enorm moeilijk voor mij. Vooral om het feit dat ik niet wilde kiezen en het feit dat hij nu voor me stond gaf me een enorm schuldgevoel; alsof ik hem verraadde of iets.
    ‘Nee- nee nee Campbell je begrijpt het verkeerd. Dit ging niet over ons; je kan dood gaan a-als je de beker aanrakt, Campbell! Dit bedoelde ik niet ik- ik wil niet nog eens jouw bijna dode lijk zien Campbell en ik gok j-jouw familie ook niet. Als je me echt niet geloofd kan je gaan. Maar ik ga met je mee en we grijpen de beker samen vast.’ Ik schudde mijn hoofd maar in plaats van te luisteren zette George zijn hand langs mijn wang. Wat een enorm oneerlijke strijd werd.
    ‘N-niemand van mijn familie haat jou, overigens..’ ik kneep mijn ogen met moeite dicht en probeerde niet in tranen uit te barsten omdat ik wist dat George dat al was. In plaats daarvan sloeg ik mijn armen om hem heen en drukte mijzelf dicht tegen hem aan.
    ‘Ik zie het aan hem. Hoe hij naar mij kijkt. Ik ken dat soort blikken; George.’ Murmelde ik wat in zijn shirt waar ik twee proppen in maakte met mijn handen. ‘Ik wil je niet kwijtraken; George. Maar ik weet ook dat er geen andere optie is..’ In plaats van Georges stem te horen hoorde ik een rare vrouwen stem. Ik haalde mijn hoofd van Georges borst af en keek regelrecht in een egyptisch vrouwen gezicht met een lichaam van een leeuw; een Sphinx.

    ‘Weet het antwoord op het raadsel en je mag passeren. Loop nu weg en ik bijt je in je rug.’
    Ik knikte nutteloos alsof de sphinx het begreep hoewel ik me nog steeds dicht tegen George aandrukte omdat ik ergens diep van binnen enorm bang was ook al leek ik misschien van buiten kalm en dapper.

    ‘Je ziet het noch voelt het, ’t heeft geen gewicht
    Je hoort het of ruikt het, en het ligt
    Achter de sterren en de heuveltop
    En vult lege bolen op
    Je ziet het noch voelt
    Het komt eerst en volgt op slag,
    Eindigt leven, doodt gelach.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    What just happened :o zijn ze nu bij de sphinx?

    Ghehe, sphinx.. ze zijn bij mij :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    What just happened :o zijn ze nu bij de sphinx?

    Ghehe, sphinx.. ze zijn bij mij :')


    Ghaha ja en dat daar onder is get raadsel waar ik het antwoord op weet (a) knap he ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ghaha ja en dat daar onder is get raadsel waar ik het antwoord op weet (a) knap he ^^



    Eneh. Moet ik het nou oplossen :')

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 0:40 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    I am genius >:')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je mag proberen maar overleg maar met camp xd anders gaan ze dead


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat George hier nu denl was ik ool toen ik de raadsel vopr bet eerst las.

    George Weasley

    Hii gooide zijn armen om mij heen en drukte zich dicht tegen mij aan. Zachtjes gooide ik ook mijn armem om hem heen en drukte eem kleine kus in zijn warrige haren. Ik wil hem niet kwijt, merlin ik wil hem niet kwijt..
    ‘Ik zie het aan hem. Hoe hij naar mij kijkt. Ik ken dat soort blikken; George. Ik wil je niet kwijtraken; George. Maar ik weet ook dat er geen andere optie is..’
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd toen Campbell zich van mij scheidde en net toen ik weer wat wilde gaan zeggen, onderbrak eem vrouwenstem mij. Met gefronste wenkbrauwen draaide ik me om en staarde regelrecht in de ogen van een sphinx.
    ‘Weet het antwoord op het raadsel en je mag passeren. Loop nu weg en ik bijt je in je rug.’
    Oh Merlin; ik qas nopot echt goed met raadsels. Ze waren te diep, met in namen van de raadsels van een sphinx. Ik hou het liever op ouderwetse moppen.
    Ik voelde Campbell die dicht tegen mij aan drukte waardoor ik gerustellend een arm om zijn middel gooide en hem wat dichter tegen mij aan drukte.
    ‘Je ziet het noch voelt het, ’t heeft geen gewicht.
    Je hoort het of ruikt het, en het ligt achter de sterren en de heuveltop en vult lege bolen op.
    Je ziet het noch voelt.
    Het komt eerst en volgt op slag, eindigt leven, doodt gelach.’
    Dit bedoel ik dus met "diep". Ik staar maar naar de sphinx, met een blik van alsof ik hard aan jet denken ben en alles heel goed snap. Dus nee. Maar ik ga het proberen..
    'Je ziet jet noch voelt het; het kan iets onzichtbaars zijn.. lucht of zo? Maar dan is er weer iets als "luchtdruk" en dat geeft wel gewicht.. of iets in die richting..' murmelde ik om zo technisch en slim te kunnwn klinken.
    'Je hoort het of ruikt het, en het ligt achter de sterren en de heuveltop en blablabla.. Misschien de maan; maar dat kun je niet proeven.' Wel als je naar het maan gaan reizen en daar een stuk maansteen naar me brengt en ik die kan gaan eten; maar dat lijkt me iets te onlogisch in dit geval.
    'Misschien het duisternis? Ik bedoel; dat ligt achter de sterren, niets anders dan een groot, zwart gat. Maar ik denk niet echt dat je duisternis kan ruiken.' Ik schudde even met mijn hoofd en keek Campbell zijwaarts aan.
    'Wat denk jij Camp?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zou ik camp al de antwoord laten zeggen of wil je nog even wachten? ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Zou ik camp al de antwoord laten zeggen of wil je nog even wachten? ;p


    Verras me maar (:

    Ik was oude posts aan het lezen en ik las nu hoe Campbell in een huis-elf veranderde voor Molly :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je ziet het noch voelt het; het kan iets onzichtbaars zijn.. lucht ofzo? Maar dan is er weer iets als luchtdruk en dat geeft wel gewicht.. of iets in die richting.. Je hoort het of ruikt het, en het ligt achter de sterren en de heuveltop en blablabla.. misschien de maan; maar dat kun je niet proeven. Misschien het duisternis? Ik bedoel; dat ligt achter de sterren, niets anders dan een groot, zwart gat. Maar ik denk niet echt dat je duisternis kan ruiken. Wat denk jij Camp?’ stilzwijgend was ik naar de Sphinx blijven staren die een grote grijns op haar gezicht droeg. Alsof ze zich amuseerde om het feit hoe George al aan het nadenken was. Alsof ze dacht dat alleen het antwoord aan haar behoorde.
    Ik schudde mijn hoofd. ‘..Het komt eerst en volgt op slag, eindigt leven, dood gelach..’ murmelde ik waarbij ik mijn ogen dicht deed. ‘..dood gelach.’ Murmelde ik. ‘.. Volgt op slag.’ Met dat keek ik naar boven waar de inktzwarte hemel scheen. ‘..Donker. Het antwoord is het Donker.’ Vervolgde ik wat harder. Meteen knielde de sphinx neer en zonder te aarzelen trok ik George langs de sphinx waar maar een weg naartoe ging.
    ‘Ik denk zijn we al op de goede pad; anders hadden we toch al niet zo iets gevonden?’ Murmelde ik aarzelend terwijl ik snel over mijn schouder keek; bang dat ze zich bedenkt en ons dood wilt maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wist het :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wist het :Y)


    haha hij is uit The hobbit :'D die raadsel ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya