• Hallo quizlet,

    Ik ben weer op zoek naar leuke story's om te lezen. Hier zijn wat richtlijnen, zodat je weet of het zin heeft om je story te posten:

    Het liefst:

    Onbekende Personen:
    - Fantasy
    - Historisch
    - Sci-Fi
    - Humor
    Fanfic
    - LotR/Hobbit
    - Once Upon a Time
    - Doctor Who


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als je een story wilt lezen die vermoedelijk ooit wel afgemaakt zal worden, is deze wel leuk: http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    Fire and Blood

    Gamora schreef:
    Als je een story wilt lezen die vermoedelijk ooit wel afgemaakt zal worden, is deze wel leuk: http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    Abo genomen! Ik hoop ook echt dat hij afgemaakt wordt :P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Grrrr.... (cat)
    Je bent zo vervelend! @Gamora

    Maar ja. Ik zal zo snel mogelijk verder schrijven!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb wel een story.
    When surviving is the only option.


    She was always looking for more..

    Oeh, even kijken wat jij nog niet van mij leest. xD

    So Far Away. Ik ben erg benieuwd wat je daarvan vindt.^^
    Your Betrayal
    Mission Impossible. Dit zijn wel veel hoofdstukken, maar ik denk dat je het een leuk verhaal vindt.

    Tjee, ik dacht dat je dat allemaal al volgde. Ik haal al die hobbit fans echt door elkaar. :'D

    Ik heb ook nog een OP
    Crash

    (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet precies wat je van mij al hebt gelezen, maar je zou mijn verhaal voor SOTY van vorig jaar kunnen proberen, Catch me if you can. Het is een OP fantasyverhaal waar ook wel wat humor in zit. Ik heb ook een heel klein beetje Doctor Who fanfic, begraven ergens ver onder alle Harry Potter verhalen, hier. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wereld zonder geluid? Nog geen hoofdstukken, maar ik wil het liefst eerst een stuk of 5 hoofdstukken klaar hebben voordat ik eentje upload. Want anders zit ik straks weer vast xD


    -

    Welkom in



    Virtuele realiteit: vandaag de dag een begrip dat vooral in sciencefiction verhalen voorkomt, in de nabije toekomst een levensstijl. De technologische ontwikkelingen op het gebied van games hebben ertoe geleid dat men totaal vervreemd geraakt is van de werkelijkheid. Maar wat is werkelijkheid als je in twee werelden leeft?



    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou Duizendster door de verlaten straten van Limbo. Net als de andere inwoners is ze op mysterieuze wijze in de stad terecht gekomen en komt er niet meer uit. Moedig zoekt ze haar plek tussen de rivaliserende straatbendes en ontmoet daarbij mensen met wie ze iets deelt: de wil om te ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.


    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.


    >> Onbekende personen
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes



    i put the fun in funeral

    Volledig Engels


    Dynasty


    Your purpose in life is taking over the throne. Respect the crown you will wear, love it, how heavy it may feel, how hard the burden that comes with it may be.
    You were born for a reason, god has chosen you worthy to roam this earth, so deal with this thing so called live with grace, patients and kindness.
    Whatever you do and wherever you will go, your conscious will follow.
    Pretty clothes and nice things do not make a life great, love and family will.
    We may live in an cruel world and even though people may Judge you and decide your faith, only god wll make the final judgement.



    *1500
    * Drama,Romace, History
    Dynasty


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Volledig Engels *alweer*
    Yvalence Loki

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 16:31 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Hij is inmiddels al afgelopen, dus je hebt heel wat leesvoer! (geschreven voor SOTY)



    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Steven in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?






    ...


    'Ik kan niet slapen.'

    'Stel je niet zo aan.'


    'Ze staat daar.. In de hoek!'

    'Ik zie niks, je hallucineert.'


    Nee echt niet! Ik zweer het!


    ...


    Trailer ~ 16+ ~ Horror/Thriller ~ SOTY 2014


    'Hallo? Is daar iemand?'


    * SOTY 2014.
    * NaNoWriMo ~ Camp april 2014.
    * NaNoWriMo ~ Camp juli 2014.
    * Alles bedacht en geschreven door mij. Ik wil dit dan ook nergens anders zien, want ik post dit alleen hier!
    * Neem abo, ik waarschuw niet.
    * Trailer is gemaakt door Varys.
    Behaalde Badges:







    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Die van Scribe, hierboven is echt geweldig.
    Een echte aanrader!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    She Wolf ~ Marvel

    She Wolf ~ Marvel






    My life has never been easy.
    I've seen wrong. I've done wrong and I've felt wrong.
    I've been through things that scarred me for life.
    And nightmares for every night.
    But now that I'm on the right side.
    The side of dreams and hope.
    I give life another chance.











    Started at 10 August 2014.
    o Written in Dutch, spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Marvel gerelateerd
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah



    Soundtrack video


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.