Haerolin schreef:
Hey, ik heb eens een vraagje aan alle kattenliefhebbers.
Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heb ik afgelopen weekend mijn kat verloren aan een hartstilstanden.
Ik ben dus opzoek gegaan naar een nieuwe kat waar ik mijn zinnen op kan zetten en ben dus uitgekomen op een kleinte tijgerkitten.
Haar tijdelijke naam is Pip, maar dat wil ik dus veranderen aangezien ze haar al pipi noemen, terwijl ze haar intrek nog niet eens heeft genomen.
Maar goed, ik ben dus opzoek naar een nieuwe naam en vroeg me af of jullie soms iets weten voor dit lieve meisje.
Ah wat een schatje!!
Hmm.. Ik vind t moeilijk om te kijken wat voor naam bij een dier past.. Maar je kunt misschien eens kijken naar sites voor kattennamen?
Daar was ik net even op aan het kijken, en de naam Daja sprak me daarin wel aan. Maar nogmaals, ik kan niet inschatten of een naam goed bij een dier past :') Bovendien is t persoonsgebonden, ik vind Daja wel leuk klinken, maar misschien vind jij t vreselijk ;p
Iniedergeval veel succes met het zoeken van een naam! En als je een naam hebt, en je hebt het katje ook echt in huis, wil ik natuurlijk wel foto's zien en horen welke naam het is geworden! ^^
Inspiration can hit you any time