• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Sterik
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae



    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:02 ]


    Little do you know

    Als antwoord op de vraag of het uniform in het weekend ook gedragen moet worden:
    Nee. Het uniform word alleen tijdens schooldagen gedragen :]


    Little do you know

    Piaffe schreef:
    (...)

    dan heb ik hierbij besloten dat hij ook bevriend is met Silena :Y)


    Haha, tuurlijk. Gewoon één gezellige vriendengroep!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, tuurlijk. Gewoon één gezellige vriendengroep!


    :Y)
    I love that smiley :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Uhh, Piaffe. De reactie die jij schreef op hoe Pernilla naar Silena kijkt is niet precies de reactie die ik haar zou laten geven. Aangezien het shirt wat ze aan heeft totaal niet verkeerd is en Pernilla zal alleen maar zelfvoldaan kijken in plaats van boos :')

    Daarbij heb ik sowieso al liever dat er op een reactie van mijn personages gewacht word voor er over hen geschreven word in de stukjes van anderen aangezien het vaak anders is dan ik het wil cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Uhh, Piaffe. De reactie die jij schreef op hoe Pernilla naar Silena kijkt is niet precies de reactie die ik haar zou laten geven. Aangezien het shirt wat ze aan heeft totaal niet verkeerd is en Pernilla zal alleen maar zelfvoldaan kijken in plaats van boos :')

    Daarbij heb ik sowieso al liever dat er op een reactie van mijn personages gewacht word voor er over hen geschreven word in de stukjes van anderen aangezien het vaak anders is dan ik het wil cx


    Owh dat heb ik nu ook gedaan. Ik zal het voortaan niet meer doen


    -

    TheHorcrux schreef:
    Uhh, Piaffe. De reactie die jij schreef op hoe Pernilla naar Silena kijkt is niet precies de reactie die ik haar zou laten geven. Aangezien het shirt wat ze aan heeft totaal niet verkeerd is en Pernilla zal alleen maar zelfvoldaan kijken in plaats van boos :')

    Daarbij heb ik sowieso al liever dat er op een reactie van mijn personages gewacht word voor er over hen geschreven word in de stukjes van anderen aangezien het vaak anders is dan ik het wil cx


    Oh. Okee..
    Wist ik niet. Sorry.


    take me back to the basics and the simple life

    Geeft niet, als je dat bij andere rpg's gewend bent kun je er niks aan doen maar ik vind het zelf nogal verwarrend en een beetje irritant, als het nou iets is wat mijn personage echt zou doen dan is het goed maar in dit geval is dat het dus niet, haha.


    Little do you know

    wilt er iemand een relatie met louise (verzorging van fabeldieren) leraar?
    ps. mijn naam is anniek

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:36 ]

    Heeelpp! Ik snap het allemaal not meer? Wij hebben uitwiseeling met school dus makeneen whatsapp groep aan enzo maar ik snap het niet meer. Wie de fuck is wie? HELP


    take me back to the basics and the simple life

    Wie komt een van mijn personages lastig vallen ^^ Cassandra is nog in de gangen en Colton is in de grote zaal.


    El Diablo.

    Naar wie kan ik Car zo alvast sturen? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Falahee schreef:
    Wie komt een van mijn personages lastig vallen ^^ Cassandra is nog in de gangen en Colton is in de grote zaal.

    goed genoeg voor je als louise tegen colton aanbotst

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:16 ]

    Spammers. (cat)

    Ik was even weg en ploeg tien nieuwe posts


    take me back to the basics and the simple life

    Wie doet er allemaal mee aan de Quidditch wedstrijd? (hoera)


    -

    Verityy schreef:
    Wie doet er allemaal mee aan de Quidditch wedstrijd? (hoera)


    SILENA!


    take me back to the basics and the simple life