• Haai people,
    ik heb een vraagje ( aangezien ik anderhalf jaar niet meer op quizlet ben geweest) zou ik graag aan een verhaal willen beginnen. Alleen wat voor personages lezen jullie graag? Justin Bieber of One Direction? Of is dat niet meer in hier? Ik zou hééél lief vinden als ik hiervoor reacties krijg xx.

    One direction is geloof ik nog wel "in" maar persoonlijk heb ik liever niet nog meer van dat soort verhalen.
    Welkom terug trouwens (;

    Ik lees nauwelijks nog verhalen op Quizlet.. Maar als ik dat wel doe, zijn het in elk geval geen Bieber- of Directionverhalen.. Meer fantasieverhalen [of Hobbit fanfiction], spannende verhalen of gewoon een goedverzonnen verhaal dat ook goed geschreven is!

    Vooral geen alles-kunnende-mensen. ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Woah je hebt dezelfde naam als mijn zusje. Ben je mijn zusje...? :'D

    One Direction is nog wel in en ik denk dat het iets meer word met het nieuwe album, Justin Bieber is toch wel een beetje uit. (:


    wat was dit ookalweer

    Griffiths schreef:
    One direction is geloof ik nog wel "in" maar persoonlijk heb ik liever niet nog meer van dat soort verhalen.
    Welkom terug trouwens (;

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 20:59 ]

    Fabrizio schreef:
    Woah je hebt dezelfde naam als mijn zusje. Ben je mijn zusje...? :'D

    One Direction is nog wel in en ik denk dat het iets meer word met het nieuwe album, Justin Bieber is toch wel een beetje uit. (:


    Stiekem ben ik je zusje ja!

    Yasmien schreef:
    (...)

    Hahaha okéoké, ik ben ook eigenlijk geen bepaalde fan van 1D. Maar ik zou het wel proberen als er veel lezers daarvan waren. En bedankt xx


    Het is jouw keus maar als je er niet zo van houdt denk ik dat je beter over iets anders kan schrijven. Misschien een beetje cliché, maar je schrijft voor jezelf, niet voor anderen.

    Ik lees veel Harry Potter related stories en dan vooral veel Jily, maar andere dingen ook wel mits het een goed verhaal is en goed geschreven is ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Yasmien schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik je zusje ja!


    *Rent snel weg*

    ZE IS OVERAL! VERWIJDER ALLE SMUT! DOE NIET PERV! IEDEREEN KOMT ALLES TE WETEN. Haha x)


    wat was dit ookalweer

    Ew, nee, alsjeblieft niet, zeg. :'D Het is eindelijk een beetje aan het afnemen.
    Maar zoals al gezegd is, schrijf je voor jezelf en niet voor de hoeveelheid lezers. :3 Gewoon doen wat jij leuk vindt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Ew, nee, alsjeblieft niet, zeg. :'D Het is eindelijk een beetje aan het afnemen.
    Maar zoals al gezegd is, schrijf je voor jezelf en niet voor de hoeveelheid lezers. :3 Gewoon doen wat jij leuk vindt.


    26 - 02 - '16

    Alleen wat voor personages lezen jullie graag?
    Als je dat vraagt hoef je niet eens gaan te beginnen met schrijven van mij part. Schrijf wat je zelf wilt en leuk vindt of schrijf niet. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Als je dat vraagt hoef je niet eens gaan te beginnen met schrijven van mij part. Schrijf wat je zelf wilt en leuk vindt of schrijf niet. (cat)


    Als ze One Direction haat, zal ze vast niet over ze gaan schrijven. Ik weet dat mensen altijd zeggen dat je voor jezelf schrijft, maar iedereen doet t ook een deel voor anderen, anders had je het nooit online gezet.
    En je kon t ook wel iets aardiger zeggen (cat)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Als ze One Direction haat, zal ze vast niet over ze gaan schrijven. Ik weet dat mensen altijd zeggen dat je voor jezelf schrijft, maar iedereen doet t ook een deel voor anderen, anders had je het nooit online gezet.
    En je kon t ook wel iets aardiger zeggen (cat)
    Ik zou het fijn vinden als je mij niet over een kam scheert met de rest. Ik schrijf namelijk wel voor mezelf en ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat doen. Ja, het is leuk om positieve reacties erop te schrijven, maar uiteindelijk gaat het mij om het schrijven en dat gaat een heel stuk makkelijker als je schrijft over iets wat je zelf ook echt leuk vindt.
    Het lijkt mij echt niet leuk om gepushed te worden meer te schrijven (als ik bv. tijdelijk geen zin meer heb, writers block etc). Als ik dan zou gaan schrijven vind ik het minder leuk om te doen en wordt het geschreven stuk ook een heel stuk slechter.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 0:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik zou het fijn vinden als je mij niet over een kam scheert met de rest. Ik schrijf namelijk wel voor mezelf en ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat doen. Ja, het is leuk om positieve reacties erop te schrijven, maar uiteindelijk gaat het mij om het schrijven en dat gaat een heel stuk makkelijker als je schrijft over iets wat je zelf ook echt leuk vindt.
    Het lijkt mij echt niet leuk om gepushed te worden meer te schrijven (als ik bv. tijdelijk geen zin meer heb, writers block etc). Als ik dan zou gaan schrijven vind ik het minder leuk om te doen en wordt het geschreven stuk ook een heel stuk slechter.


    Goed, ik heb dat verkeerd gezegd. Ik wou iets zeggen maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Uh....
    Ik heb nogal snel geoordeeld over veel mensen, laat ik hem dan maar zo houden.
    Er zijn ook genoeg mensen die schrijven omdat ze het echt leuk vinden, maar ik heb het gevoel dat een goed deel het ook doet voor de aandacht, maar dat vind ik dan ook weer niet alleen met stories.


    wat was dit ookalweer

    Schrijf gewoon wat je zelf leuk vindt, je moet heus niet kijken naar wat hier het meeste trekt. Ik zie dat je eigenlijk niet eens fan bent van 1D, waarom zou je daarover dan schrijven? Alleen omdat het voor lezers zorgt? Andere verhalen trekken ook heus mensen aan, er zijn overal wel mensen die interesse hebben in wat je schrijft. Je schrijft toch voornamelijk voor jezelf? Ja, abo's zijn altijd wel leuk, maar toch.


    16 - 09 - '17