Assassin schreef:
(...)
Ik was ook bezig met seizoen 3 van OUAT, maar elke aflevering is zo saai en voorspelbaar, dat ik maar gestopt ben. Ik kijk Pretty Little Liars, SPN, The Walking Dead, The Last Ship, Sherlock (die is op twee jarige pauze, zoals altijd haha) en ik moet nog een hoop bijkijken van Doctor Who. Oh en seizoen 3 van Suits. Ik kijk AHS alijd als het seizoen afgelopen is zodat ik alles achter elkaar kan kijken. En nu ben ik begonnen met Arrow, dat is echt leuk.
Ik hou ook van series, maar ik kan gewoon niet te lang dingen achter elkaar kijken. Dus ik ben ergens ver in seizoen twee met OUAT, Pretty Little Liars ben ik bij seizoen twee (maar gestopt omdat ik het teveel vond afwijken van het boek), Supernatural ben ik bij de een-na-laatste aflevering van seizoen 1 (maar ik durf niet zo goed verder, want ik vind het mega eng) en ik ben ook ergens in seizoen een van Doctor Who. Downton Abbey moet ik alle aflevering van het huidige seizoen nog zien, Sherlock ben ik bij (en inderdaad twee jaar lang wachten, wat een ellende) en ik ben bij seizoen 4 van Skins.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.