Avarosa schreef:
Ik krijg wel geen kaart van mijn vriend. Ik denk dat ik deze valentijn voor het eerst een kaart van hem kreeg. Ik heb mij daar echt eens boos in gemaakt, wat ik bleef eens bij hem slapen de nacht dat ik jarig ging worden en het enige dat ik kreeg was een gelukkige verjaardag met een kus. Geen kaartje, geen ontbijt, geen cadeau. Nuja wij vieren bij hem thuis altijd een deel verjaardagen samen dus hij ging toen mijn cadeau geven, maar hij had op zn minst wel een kaartje kunnen geven lijkt me. Het was precies of hij was me vergeten, terwijl ik altijd ontzettend veel moeite doe voor zijn verjaardag.
Nuja ik mis die geschreven brieven ook wel, maar ik word wel meteen vrolijk als ik onverwachts eens eentje krijg.
Meen je niet! Ah, dat vind ik zo naar. Ik ben gek op verjaardagen en haal ook alles uit de kast om diegene het naar de wens te maken. Het enige wat ik verlang, is dat diegene dan ook zijn best doet voor mij. Maar blijkbaar is dat te veel gevraagd. :') Alleen mijn drie beste vriendinnen hebben mijn verjaardag goed met mij gevierd, m'n ex was echt een douchebag op mijn verjaardag. Mijn ouders feliciteerden me om twaalf uur, hij zat er als een zoutzak bij, feliciteerde mij en m'n ouders niet eens en hij viel om kwart over twaalf als een blok in slaap. Ik was zó kwaad op hem. Het ging bij hem alleen maar om zichzelf en zelfs op mijn verjaardag dacht hij alleen aan zichzelf.
Sorry, ik moest mijn frustraties even kwijt. :')
"Well, well. Look who we've got here!"