• Ja het is dus duidelijk geworden dat je sowieso niet naar binnen mag onder de 16. Ook niet als je moeder heeft gewonnen ofzo.
    Kwas een paar daagjes in Berlin dus ik weet niet of dit al bekend was hier. Anders sluit ik hem weer. ^^

    Kortom, doe niet asociaal en doe gewoon niet mee als je onder de 16 bent.
    die eerste twee nederlandse winnaressen waren ook 15 en komen er dus niet in. Dat is zónde van de kaartjes! En lullig voor de andere meiden die dan wel hadden kunnen winnen.

    Trouwens tara wast leuk?!

    Ja was wel leuk, alleen gister trien ongeluk gehad.
    Eerst een hert waardoor we almost ontspoorde, daarna een zelfmoord geval.
    Anw na 4 uur vertraging ben ik thuis gekomen.

    Nee het is wel iets meer. Zeggen ze, maarja als het toch rustig is daarbinnen omdat de helft niet naar binnen mag xD
    optreden hoorde ik wel iets van ja.

    O,, ja kan wel. :P
    ik weet het vedder ook niet. ja ik denk eingelijk dat meer dan de helf niet naar binnen mag. en het lullige is nog. Je kan je kaartje niet verkopen. omdat alles op jouw naam staat. xD
    en dan zit je mooi met zoon kaartje. of je moet je id laten vervalsen!


    Dunno ><

    (...)
    O,, ja kan wel. :P
    ik weet het vedder ook niet. ja ik denk eingelijk dat meer dan de helf niet naar binnen mag. en het lullige is nog. Je kan je kaartje niet verkopen. omdat alles op jouw naam staat. xD
    en dan zit je mooi met zoon kaartje. of je moet je id laten vervalsen!

    weetje hoe hard de controle is? :') en btw is dat echt erg strafbaar.

    (...)
    Ja was wel leuk, alleen gister trien ongeluk gehad.
    Eerst een hert waardoor we almost ontspoorde, daarna een zelfmoord geval.
    Anw na 4 uur vertraging ben ik thuis gekomen.


    Iewl, je praat erover alsof dat altijd gebeurd, zo van ach even zelfmoord gevalletje ertussendoor wat maakt het uit..x'D
    Maar hee je bent thuis gekomen,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    weetje hoe hard de controle is? :') en btw is dat echt erg strafbaar.


    Ja ik denk dat ze daar wel meer op controleren bij zo iets dan als je uitgaat en waar ergens binnen wil komen voor 16 jaar en ouder,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    weetje hoe hard de controle is? :') en btw is dat echt erg strafbaar.

    Kan wel,, weet ik niet:P
    Maar als nog, ik ga er niet eens aan mee doen,, veel te lullig, als je zou winnen, je kan er niks mee, want je kan hem ook niet verkopen. en je kan het mensen gunnen, die wel egt naar binnen komen!


    Dunno ><

    (...)

    Iewl, je praat erover alsof dat altijd gebeurd, zo van ach even zelfmoord gevalletje ertussendoor wat maakt het uit..x'D
    Maar hee je bent thuis gekomen,.x'D


    Ja sorry maar ik kon het echt even niet meer hebben. Al 3 uur vertraging door die kut bambi komt er nog zo'n mens die zichzelf egoistisch voor de trein gooit. Dat is echt de meest aso manier van zelfmoord plegen vind ik. En nóg een uur vertraging |: Dat hert deed het teminste per ongeluk.

    Maarja goed, ze controleren ook echt streng. ^^ Want er gaat redelijk wat drank vloeien.

    En daarnaast zijn ze al aardig bezig want voor echte sterke drank moetje eigenlijk 18 zijn in DE. Het kon dus nog erger.

    (...)

    Ja sorry maar ik kon het echt even niet meer hebben. Al 3 uur vertraging door die kut bambi komt er nog zo'n mens die zichzelf egoistisch voor de trein gooit. Dat is echt de emest aso manier van zelfmoord plegen vind ik. Dat hert deed het teminste per ongeluk.

    Maarja goed, ze controleren ook echt streng. ^^ Want er gaat redelijk wat drank vloeien.

    En daarnaast zijn ze al aardig bezig want voor echte sterke drank moetje eigenlijk 18 zijn in DE. Het kon dus nog erger.

    Haha, echt waar je bent wel een ego weetje dat, dat hertje is gewoon zielig, ik heb medelijden met hem/haar ach en dat mens is raar,.[/zo had even geen woorden voor]

    ik dacht da je sowieso 18 moest zijn in Duitsland als je uberhaupt alcohol wil drinken, of is dat in amerika zo, ach weetkveul.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Ja sorry maar ik kon het echt even niet meer hebben. Al 3 uur vertraging door die kut bambi komt er nog zo'n mens die zichzelf egoistisch voor de trein gooit. Dat is echt de emest aso manier van zelfmoord plegen vind ik. Dat hert deed het teminste per ongeluk.

    Maarja goed, ze controleren ook echt streng. ^^ Want er gaat redelijk wat drank vloeien.

    En daarnaast zijn ze al aardig bezig want voor echte sterke drank moetje eigenlijk 18 zijn in DE. Het kon dus nog erger.

    Kijk,, dat vind ik dus ook. Oke dat je jezelf doodwens vind ik best,, is hun probleem! maar betrek er dan geen andere mensen bij! Hoe zou dat wel niet voor de condecteur zijn! die heeft dan mischien ook wel zoon gevoel dat hij iemand vermoord heeft, naast dat Hert! Steek jezelf dan neer met een mes. hoefen je ze ook niet nog is bij elkaar te gaan zokene.. >.<
    Sorry maar ikk vond het zo egowisties als iemand zowiets doet!

    Ik wou al zeggen, je moet tog 18 zijn om in DE sterke drank te kirjgen.
    maar ik dnke dat het oko wel is doordat, natuurlijk fans die 13 zijn ofzo (Ja ik spreek ofer mezelf:P) Histirieser zijn dan de wat ouderen. Ookal was dat kind naast me tijden 14 juni tog wel ouder dan ik, en egt Geobbsedeert door hun,, maar goed [A]


    Dunno ><

    Inderdaad chantou ^^


    Life is hard and then we die

    Inderdaad chantou ^^

    Ik heb altijd gelijk dat weet je tog^^ [/Ego]
    Naa,, maar zo dnek ik er egt ofer! ik kan er niks aan doen. [A]


    Dunno ><

    OMG!,
    Zelfs niet als je moeder ofso heeft gewonnen??
    F*ck,oke nu ben ik pist.
    Maar Bomm via wie ben jij dat dan te weten gekomen in Berlijn?


    I need you like a heart needs a beat

    Maar Bomm via wie ben jij dat dan te weten gekomen in Berlijn?


    I need you like a heart needs a beat

    Hm blijkbaar zijn er genoeg eigenwijze meiden geweest. De helft van de winnaars nu schijnt te jong te zijn. Dat slaat toch nergens op?

    Vind het diep triest. Je pakt iemand anders kans af op die kaarten. Ik snap dat het kut is als je te jong bent maarja come on.

    vind ik ook kunnen ze dan niet opnieuw namen kiezen?

    (...)
    Kijk,, dat vind ik dus ook. Oke dat je jezelf doodwens vind ik best,, is hun probleem! maar betrek er dan geen andere mensen bij! Hoe zou dat wel niet voor de condecteur zijn! die heeft dan mischien ook wel zoon gevoel dat hij iemand vermoord heeft, naast dat Hert! Steek jezelf dan neer met een mes. hoefen je ze ook niet nog is bij elkaar te gaan zokene.. >.<
    Sorry maar ikk vond het zo egowisties als iemand zowiets doet!

    Ik kan je zeggen dat ik dat ook egoistisch vind want je doet er ongelofelijk veel mensen mee pijn. Ookal is je zelfmoordpoging niet gelukt. [/spreekt uit een zeeeer grote ervaring]