• Ja het is dus duidelijk geworden dat je sowieso niet naar binnen mag onder de 16. Ook niet als je moeder heeft gewonnen ofzo.
    Kwas een paar daagjes in Berlin dus ik weet niet of dit al bekend was hier. Anders sluit ik hem weer. ^^

    Kortom, doe niet asociaal en doe gewoon niet mee als je onder de 16 bent.
    die eerste twee nederlandse winnaressen waren ook 15 en komen er dus niet in. Dat is zónde van de kaartjes! En lullig voor de andere meiden die dan wel hadden kunnen winnen.

    Oke ^^ maar ik was sowieso niet van plan om mee te doen dus x'D


    Life is hard and then we die

    Was hier ook al bekend, ;)
    teminsten voor mij wel, en voor heel veel anderen ook, wan ter was eerder een tpic ofer ;)


    Dunno ><

    Mee eens. Trouwens, als je die kaarten wint en je gaat er heen terwijl je onder de 16 bent komt je er toch niet in. Lijkt mij alleen een verspilling van de tijd.


    rules don't stop me

    Hm blijkbaar zijn er genoeg eigenwijze meiden geweest. De helft van de winnaars nu schijnt te jong te zijn. Dat slaat toch nergens op?

    Vind het diep triest. Je pakt iemand anders kans af op die kaarten. Ik snap dat het kut is als je te jong bent maarja come on.

    Was hier ook al bekend, ;)
    teminsten voor mij wel, en voor heel veel anderen ook, wan ter was eerder een tpic ofer ;)

    hm ja voor over ik weet alleen dat je 16 moet zijn voor inschrijven maar niet voor meegaan ofzo. Want mensen hadden het erover toen dat ze hun ouders zouden inschrijven etc.

    anw ik zoek even naar dat topic.

    Gheghe, ik heb sowieso niet meegedaan, maar wat een discriminatie,!! Pff, nouja boeiend over 2 maandjes ben ik dan ook eindelijk 16,[/werd tijd]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jep mee eens. Ik ben sowieso geen partygirl, en al helemaal niet als het voor tokio hotel is. Dan zit het namelijk helemaal vol met hielenlikkers -sorry voor het woord- die alleen maar om aandacht van Bill en Tom schreeuwen. Ja, leuk joh.


    Life is hard and then we die

    (...)
    hm ja voor over ik weet alleen dat je 16 moet zijn voor inschrijven maar niet voor meegaan ofzo. Want mensen hadden het erover toen dat ze hun ouders zouden inschrijven etc.

    anw ik zoek even naar dat topic.

    :O kan wel, ik heb er uit opgemaakt, dat je 16 moest zijn om naar binnen te komen, en toen warne er nog discusies ofer, hoezo dan niet. Vanwege de drank zijden mesne,, of dat Th een Egte party willen, maar ze gaan zelf egt niet tussen onz staan hoor dagt ik zo >.<


    Dunno ><

    (...)
    :O kan wel, ik heb er uit opgemaakt, dat je 16 moest zijn om naar binnen te komen, en toen warne er nog discusies ofer, hoezo dan niet. Vanwege de drank zijden mesne,, of dat Th een Egte party willen, maar ze gaan zelf egt niet tussen onz staan hoor dagt ik zo >.<

    Indd, het is gewoon, hand schudden handtekening glimlachje en oprotten denk ik toch.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Indd, het is gewoon, hand schudden handtekening glimlachje en oprotten denk ik toch.

    Ze gingen tog ook nog optreden?!Nou in iedergeval gaan ze niet tussen ons staan :P


    Dunno ><

    (...)
    Ze gingen tog ook nog optreden?!
    Oke correctie.
    Hand schudden handtekening optreden glimlachje en oprotten,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee het is wel iets meer. Zeggen ze, maarja als het toch rustig is daarbinnen omdat de helft niet naar binnen mag xD
    optreden hoorde ik wel iets van ja.

    Trouwens tara wast leuk?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee maar jongens hou op met zeuren. Even serieus. Het heeft geen zin om te zeuren. Je verandert er niets mee, alleen het humeur van andere mensen.


    Life is hard and then we die

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=16081
    hier zat ik ook bij, en hier heb ik me info vandaan.
    Ja je zij dat je die Topic ging zoeken ;)


    Dunno ><