Casper Dean SaxonThe Bachelor
Het lijkt wel altijd hectisch te zijn tijdens het programma, maar niet voor mij dit keer. De belangrijkste dingen heb ik gister al opgenomen, maar de nieuwe kandidaten moeten nog voor de camera komen. Het duurt allemaal een tijdje, waardoor ik op mijn kamer plaats neem en in mijn gedachten langs de kandidaten kan gaan. Er zijn er een paar die er qua uitstraling uit uitsprongen voor mij, al leken ze wel een beetje nerveus. Niet dat ik het erg vind, eigenlijk is het een beetje leedvermaak voor mij.
Als er op mijn deur geklopt wordt voor de tweede keer vandaag, kan ik weer naar beneden. De kandidaten zijn nu klaar voor een echte ontmoeting en dat zorgt wel voor wat kriebels in mijn eigen maag. Ik mag dan wel een sociaal persoon zijn en het leuk vinden dat alles om mij draait, maar dit is toch wel iets anders dan normaal. Zij zijn namelijk niet de enige die iets moeten spelen, ik ook. Voor mij is het ook niet de bedoeling dat ik op één van deze mannen val of mijn hart zelfs aan hen verlies.
Met de nodige waardigheid verlaat ik mijn kamer en kom ik de trap af. De drankjes worden geserveerd in de hal, waardoor ik van bovenaf al een goed beeld heb en iemand kan uitkiezen. Met een brede glimlach op mijn gezicht loop ik op een knappe jongeman af, maar het is duidelijk te zien hoe zenuwachtig hij en misschien is het dan ook wel gemeen dat ik hem als eerste uitkies. Er loopt een man voor me langs met een dienblad waar champagne op staat, waar ik een glas vanaf gris en op hem afstap.
"Miguel, was het toch?" open ik het gesprek.
Mijn blik glijd even langs hem heen, naar Carlyle, onze director. Volgens mij hebben ze haar expres uitgekozen om het de mannen extra lastig te maken, want zelfs ik zou bijna op haar vallen, zo knap is ze. Al snel vestig ik mijn weer ogen op de man, met een innemende glimlach op mijn gezicht. Hij is maar iets groter dan ik, gelukkig, en we kunnen elkaar zo recht in de ogen kijken. Zijn ogen hebben zelfs een speciale, groene kleur. Ik zou er bijna iets over willen zeggen, maar houdt het voor me.
"Vertel eens iets over jezelf, waar kom je vandaan, wat doe je?" probeer ik het gesprek op gang te krijgen.
[ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 14:51 ]
Your make-up is terrible