Casper Dean SaxonThe Bachelor
De jongeman knikt op mijn vraag en leid me even af door zijn hand door zijn haar te halen. Het is jammer dat hij niet zo nerveus geworden is door mijn verschijning, maar door iets heel anders. Maar dat hoor ik niet te weten, dus blijf ik charmant naar de man voor me glimlachen, waarna ik zeg dat hij iets over zichzelf moet vertellen. Het blijft vervolgens even stil en ik hou mijn hoofd iets schuin, komt er nog wel iets uit?
"Eh... Ik eh..." begint hij en nu begin ik me toch wel zorgen te maken over zijn toestand. Maar zodra ik mijn wenkbrauwen vragend iets optrek, komt er toch iets zinnigs uit. "Houston, Texas, daar kom ik vandaan en ik woon pas sinds een aantal jaar hier." Het gaat met moeite, maar ik kijk geïnteresseerd naar hem en knik erbij. Zijn accent maakt ook wel duidelijk waar hij vandaan komt, ik vraag me af of dat bij mij ook zo duidelijk te horen valt. "Ik ben monteur, meer voor vliegtuigen dan voor auto's, dat doe ik alleen als een soort hobby. Ik heb mijn vliegbrevet, maar er zijn al wat jaren voorbij gegaan dat ik geen vliegtuig bestuurd heb."
Mijn grote ogen kijk ik toe hoe hij een glas van het dienblad van de ober die langsloopt grist en die in één tuig leegdrinkt. Gelukkig weet ik me redelijk snel te herstellen. Zelf nip ik zo af en toe aan mijn glas, zodra ik teveel drink, vind ik mezelf onuitstaanbaar worden. "Vliegtuigmonteur... Dat hoor je ook niet welke dag," glimlach ik naar hem. "Dat klinkt heel interessant."
"Eh —waar kom jij vandaan?" vraagt Miguel, terwijl hij over zijn lippen likt. Mijn focus word er kort naar getrokken, voor ik antwoord.
"Ik heb mijn eerste zes jaar in Engeland doorgebracht, maar sindsdien heb ik altijd hier gewoond. Mijn vader is namelijk Engels en mijn moeder een Amerikaanse. Engeland is een leuk land, maar hier voel ik me toch meer op mijn gemak. Engelsen hebben toch een raar gevoel voor humor" vertel ik hem, maar dat laatste lach ik een beetje en probeer ik hem op zijn gemak te stellen. "Ik werk als advocaat, maar dat is niet echt een interessant beroep zoals die van jou. Je zei dat auto's een soort hobby zijn? Knap je ze graag op, van die oldtimers, of hou je meer van snelle, nieuwe auto's?"
Your make-up is terrible