• Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar mensen die graag eens een babbeltje doen
    het moet niet meteen over iets specifieks gaan, een onzin verhaal vertellen kan ook.

    Misschien leren we elkaar zodoende iets beter kennen,
    zonder eerst 100 topics te moeten lezen, & waar we uiteindelijk toch geen idee hebben waar er over gesproken wordt onderling.

    Dus, verveel je je, en wil je graag wat babbelen?
    Meld je hier !


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Ampersand schreef:
    Jullie gaan razendsnel zeg


    Ik heb ook geen idee meer waar het over gaat hoor..
    voel me zo'n beetje als n pup die iedereen volgt zonder te weten waarheen ;p


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Valois schreef:
    (...)

    + Ik vind het wel leuk om met random mensen te praten, dus I'm in.

    Alleen nu ga ik slapen want mijn ogen vallen dicht. Als iemand een slaapliedje wilt verzinnen voor mij over Larry, zal ik heel blij zijn.

    Ik ben Eva, btw, en ik ben heel random dit topic binnengeslopen. ALS EEN NINJA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    .....
    Leonardo Dicaprio! c:

    Pas op. Ik ga nu spammen met foto's.



    Wauw, wat een spam. Van jou had ik toch op z'n minst een foto van zijn v-line ofzo gedacht.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Irmings schreef:
    (...)
    Alleen nu ga ik slapen want mijn ogen vallen dicht. Als iemand een slaapliedje wilt verzinnen voor mij over Larry, zal ik heel blij zijn.

    Ik ben Eva, btw, en ik ben heel random dit topic binnengeslopen. ALS EEN NINJA.


    Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een Larry. La la la, Larry.
    Done. :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha ik dacht dat ik wel meerdere pagina's zou moeten gaan teruglezen. Maar zo erg is er dus niet gespamd na 11 uur ofseu gisteravond.

    Anyways , goedmorgen! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Irmings schreef:
    (...)
    Wauw, wat een spam. Van jou had ik toch op z'n minst een foto van zijn v-line ofzo gedacht.



    HAHAHAHAHAHA
    Door zijn leeftijd vind ik het ongepast. :'D


    wat was dit ookalweer


    wat was dit ookalweer