• Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar mensen die graag eens een babbeltje doen
    het moet niet meteen over iets specifieks gaan, een onzin verhaal vertellen kan ook.

    Misschien leren we elkaar zodoende iets beter kennen,
    zonder eerst 100 topics te moeten lezen, & waar we uiteindelijk toch geen idee hebben waar er over gesproken wordt onderling.

    Dus, verveel je je, en wil je graag wat babbelen?
    Meld je hier !


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Cenation schreef:
    (...)

    Er moet een haakje achter de eerste img en dat haakje achter je link moet weg, want daar staan er nu twee.


    Ik ben een kluns. Je hebt helemaal gelijk ;p


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Ik meld me ook.
    Ik zie dit topic nu pas :')

    Californication schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd met je broertje morgen :Y)


    Dankje! De spruit wordt 14 en vindt zichzelf nu heel wat, dus heb ik twee chocoladecijfers voor hem gekocht bij de Jamin en die in zo'n houder gedaan waardoor er 83 wordt gespeld. Als hij zichzelf oud vindt, mag hij dat ook zijn. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dankje! De spruit wordt 14 en vindt zichzelf nu heel wat, dus heb ik twee chocoladecijfers voor hem gekocht bij de Jamin en die in zo'n houder gedaan waardoor er 83 wordt gespeld. Als hij zichzelf oud vindt, mag hij dat ook zijn. :')


    HAHAHA omg, dat is zwaar geniaal! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dankje! De spruit wordt 14 en vindt zichzelf nu heel wat, dus heb ik twee chocoladecijfers voor hem gekocht bij de Jamin en die in zo'n houder gedaan waardoor er 83 wordt gespeld. Als hij zichzelf oud vindt, mag hij dat ook zijn. :')


    Haha. Gefeliciteerd met je broer!


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dankje! De spruit wordt 14 en vindt zichzelf nu heel wat, dus heb ik twee chocoladecijfers voor hem gekocht bij de Jamin en die in zo'n houder gedaan waardoor er 83 wordt gespeld. Als hij zichzelf oud vindt, mag hij dat ook zijn. :')


    Hahah, dat vind ik echt heel geniaal tbh :')) Ik ben nu best benieuwd naar zijn reactie, ik zelf vond het namelijk ook een pretty big deal toen ik 14 werd. Je was namelijk geen 13 meer en ja. . . That's kind of something :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 4:25 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:



    Is dit niet pumba? ... Ik heb zelf geen idee ..


    Jij bent nog echt 1 van de weinige Tokio Hotel fans hier (:
    Niet erg hoor, ik was ook ooit fan.

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Jij bent nog echt 1 van de weinige Tokio Hotel fans hier (:
    Niet erg hoor, ik was ook ooit fan.


    16 - 09 - '17

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Jij bent nog echt 1 van de weinige Tokio Hotel fans hier (:
    Niet erg hoor, ik was ook ooit fan.


    Haha, nee hoor. Fan is een groot woord.
    Ik zag deze foto & ik meende dat hier vroeger bordenvol TH fans zat,
    dus ik dacht, ik vraag het even.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Californication schreef:
    (...)

    Hahah, dat vind ik echt heel geniaal tbh :')) Ik ben nu best benieuwd naar zijn reactie, ik zelf vond het namelijk ook een pretty big deal toen ik 14 werd. Je was namelijk geen 13 meer en ja. . . That's kind of something :Y)


    14 is natuurlijk ook heel cool, maar het is mijn taak als oudere zus om hem voor altijd en altijd inferieur naar mij te laten voelen wanneer het op zijn leeftijd aankomt. (cat) Inmiddels is hij namelijk 1.93 m. en noemt me nu telkens 'zusje' omdat ik kleiner ben en het is strontirritant. :'D

    Over die hond zou ik overigens niks weten, want het enige wat ik over Tokio Hotel weet komt uit mijn Duitse lessen. Mijn lerares is fan, heh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cenation schreef:
    (...)


    ?


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    (...)

    ?


    Ze nam me de woorden uit de mond, dus ik quote haar, da's normaal op Q ;)


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ze nam me de woorden uit de mond, dus ik quote haar, da's normaal op Q ;)


    Just, ja.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Jullie gaan razendsnel zeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.