• Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar mensen die graag eens een babbeltje doen
    het moet niet meteen over iets specifieks gaan, een onzin verhaal vertellen kan ook.

    Misschien leren we elkaar zodoende iets beter kennen,
    zonder eerst 100 topics te moeten lezen, & waar we uiteindelijk toch geen idee hebben waar er over gesproken wordt onderling.

    Dus, verveel je je, en wil je graag wat babbelen?
    Meld je hier !


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Frans pw morgen maar ik heb dus echt totaal geen zin om te leren en wil mijn Frans leraar niet zijn zin geven dus heb ik nog amper iets gedaan :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Frans pw morgen maar ik heb dus echt totaal geen zin om te leren en wil mijn Frans leraar niet zijn zin geven dus heb ik nog amper iets gedaan :'D


    Toen ik nog op de schoolbanken zat,
    had ik ook een bloedhekel aan Frans hoor ..


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    (...)

    Toen ik nog op de schoolbanken zat,
    had ik ook een bloedhekel aan Frans hoor ..


    + Ik kon m'n leerkracht Frans ook absoluut niet uitstaan. Ik haatte die vrouw gewoon en ik had m'n redenen daar wel voor.


    16 - 09 - '17

    Falahee schreef:
    Heheheh..

    Oops, Jack spam. I'm sorry! D;


    Mijn Jack is beter. Muh.



    [ bericht aangepast door een moderator op 14 nov 2014 - 11:52 ]


    wat was dit ookalweer

    Cenation schreef:
    Wow, ik kan het amper bijhouden hier xp


    Dat gevoel heb ik nu ook,
    maar het gaat blijkbaar over Harry Potter, als ik het goed heb.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Ik ga even weg om TV te kijken en meteen zijn we 5 pagina's verder. Ook hallo. :'D

    Pfft, ik heb morgen een verschrikkelijk rooster. Is mijn broertje jarig, houden ze me tot 4 uur daar. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eventjes een testberichtje, er was/is namelijk even iets mis met dit topic voor Chromegebruikers.


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens mij is er nog steeds iets mis, want ik kan alleen reageren via de derde pagina. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kijk ook Harry Potter, terwijl ik eigenlijk vroeg wou slapen, omdat ik morgenvroeg naar Leipzig ga met mijn studievereniging


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Op Firefox gaat ook iets niet goed :'D
    Ik kan idd ook alleen via de 3e pagina reageren.


    El Diablo.

    Weird, als ik nu op pagina drie zit kan ik ook alleen via daar reageren, anders niet...


    16 - 09 - '17

    Een oproepje voor de topicgebruikers: ik raad jullie aan om even via andere pagina's een berichtje te tikken en die daar dan te posten, want er is iets misgegaan in de quote van Fabrizio. Als het goed is, moet het topic weer normaal doen als je op pagina zes bent. Als het nog steeds misgaat, meldt het maar. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vanaf pagina vier kan ik ook nog reageren, dan is er wat mis op pagina vijf.


    16 - 09 - '17

    Lieve babbelaars,

    er doen zich momenteel enkele problemen voor omtrent het laden en plaatsen van reacties.
    Gelieve morgen nogmaals te proberen & nu het topic even te laten rusten om verdere complicaties te voorkomen.

    Als het probleem zich morgen nog voordoet,
    neem ik wel enkele stappen om dit te proberen verhelpen.

    Bedankt !


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.



    Spamspam tot pagina 6. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •