• Ik heb een idee voor een verhaal, maar ik weet geen goede titel, dus misschien dat jullie me kunnen helpen?

    Het verhaal zal over een ontvoering gaan, maar iets anders dan normaal. Een socio/psychopathische jongen ontvoert een klasgenote. Niemand verdenkt hem echter door zijn bijna onmenselijk perfecte masker van vriendelijkheid en populariteit.
    Hij houdt het meisje gevangen door middel van een soort kunstmatige coma. Zo is ze niet enkel een gevangene van hem en zijn sadistische en vuile spelletjes, maar ook van haar eigen nutteloze lichaam. Ze is namelijk wel wakker van geest, maar niet van lichaam.

    Het verhaal zal ooit wel op Quizlet komen, maar pas wanneer ik het afgeschreven heb. Het wordt sowieso uit haar standpunt geschreven, misschien ook dat van de jongen.
    Het is een heftig verhaal, maar ik ben niet echt van plan om het goor te maken.

    Kunnen jullie me helpen met een titel?


    Mhm?

    Dit verhaal klinkt echt heel gaaf en ik hoop echt, dat je het ooit op Q zet.

    Ik vind empêtré dans la liberté (bevangen in vrijheid) uit de reactie van Guswater

    Wil je mij een berichtje sturen als je dit verhaal op Q zet? Zou het graag willen lezen.


    I believe that Kindness can Save the World

    In fight with myself.
    Thoughts.
    Survive.
    Screw me.
    Stilte.

    Ik vind 'empêtré dans la liberté' ook mooi.


    -

    Wil je mij ook een bericht sturen als je het verhaal op Quizlet zet?


    -

    Pseudos schreef:
    Als het oooit op Q of op een site terecht komt, kan je me contacteren?
    Ik weet niet echt iets, I'm sorry. ^^

    Dit & Locked-in is het mooist qua titel.

    Bijna vergeten, zou je mij ook willen berichten als je dit verhaal op Q zet? (A)


    Not all those who wander are lost.

    Stiekem voel ik me gevleid dat mensen mijn titel een goed idee vinden, zeker omdat ik titels bedenken zelf meestal een van de moeilijkste dingen aan een verhaal vind. (bloos)

    Oh, en trouwens, mij mag je ook waarschuwen als hij op Q komt


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Open Geest Gesloten Lichaam


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Weet helaas geen goede titel die nog niet genoemd is. Zou je me wel een berichtje kunnen sturen als je het op Q. zet? (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Locked-in vind ik tot nu het beste! Heb zelf momenteel weinig inspiratie, maar interessant idee! Wil je het mij ook laten weten als je 'm op Q zet? (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Gewoon gaan voor Locked(-in)! Zijn de mooiste!


    ' Nyctophilia '

    Locked lijkt me voor een verhaal met zo'n impact wat simpel...

    Erg geweldige suggesties heb ik ook niet hoor, daar niet van.
    Dreamcatcher ?
    Chained in Slumber ?


    Be the change you wanna see in the world...