Ik zit hier al een tijdje mee, maar ik heb eindelijk besloten om het toch maar voor te stellen.
Ik weet dat er mensen zijn die hun verhalen niet op Quizlet durven te zetten omdat ze bang zijn dat het gekopieerd kan worden en zo op een andere site kan worden geplaatst. Ik heb dat zelfde probleem eigenlijk ook. Ik zet mijn stories wel op Quizlet, maar ik vind het om eerlijk te zijn niet echt zo'n fijn gevoel dat iedereen zomaar je verhaal kan kopiëren en plakken.
Daarom heb ik als voorstel dat het mogelijk wordt om "copyright" in te stellen, wat dus betekend dat je niet kan kopiëren, zoals bijvoorbeeld bij andere sites zoals fanfiction.net en wattpad.com ook het geval is. Ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar dan zou het een soort aan en uit knop moeten zijn, want er zullen vast mensen zijn die hier geen behoefte aan hebben.
Ik snap dat dit natuurlijk een probleem is omdat je bij een fanfiction geen rechten hebt op je story en het dus geen copyright kan zijn voor de schrijver, maar gewoon een "anti-kopieer" functie zou erg gewaardeerd worden.
[ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:00 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.