TheWalkingFret schreef:
(...)
Dat herken ik dan ook wel weer! Ik voel dingen aan als een soort van deja vu, dan weet ik wat iemand gaat doen of zeggen. Schijnt dat dat iets met hoogsensitiviteit te maken heeft, geen idee wat het precies inhoud. Heb je het vaak?
Redelijk vaak, maar ik heb geen déjà vu. Ik heb van tevoren gewoon een tijd last van een heel naar gevoel. Niet alsof ik ziek ben of zo, maar de hele tijd het gevoel dat er iets mis zal gaan, of aan de hand is. Echt dat je er helemaal gek van wordt en problemen hebt met in slaap komen en zo (en als ik dan wel slaap, slaap ik super onrustig, heb ik allemaal nare onheilspellende dromen en wordt ik totaal niet uitgerust wakker), om vervolgens dan nadat er iets mis is gegaan of iemand is overleden of zo mij weer kip lekker te voelen. Het is echt onwijs vreemd en niet uit te leggen :') Het is ook echt zoiets dat niemand eerst geloofde, tot ik het meerdere malen aangaf wanneer ik zo'n gevoel had en er dan vrij snel daarna iets gebeurde. Sindsdien wil mijn moeder dat ik het altijd zeg wanneer ik het heb.
Maar ik ga nu heel erg Offtopic.
Happy Birthday my Potter!