• THE BACHELOR

    1O mannen worden verteld dat ze 25O,OOO kunnen winnen als ze meedoen aan een tv show. Er zit alleen één addertje onder het gras: Ze moeten doen alsof ze homo zijn, terwijl ze stuk voor stuk hetero zijn. Niemand weet het van elkaar, omdat hen verteld wordt dat ze de enige hetero zijn. De enige die daadwerkelijk op hetzelfde geslacht valt, is de Bachelor –– degene waarvan ze het hart moeten winnen. Hoe ver zouden ze gaan voor een geldprijs? Want met verschillende verleidingen die er zullen zijn, wordt het almaar lastiger. Zeker als de director van het programma een prachtige vrouw is.

    ROLLEN ––
    Bachelor •
          Casper Dean Saxon | Assassin, 1.1
    Vrouwelijke director •
          Ellis Amy Carlyle | Frodo, 1.2
    Kandidaten •
    –– Miguel Huddler | Gardenzio, 1.2
    –– Carlos Alessandro Ramos | Californication, 1.2
    –– Oliver Ari Flynn | IamGroot, 1.4
    –– Jedd Connor Fitzpatrick | Feline, 1.4
    –– OutlawQueen, 1.3


    INVULLIJST
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Speeltopic | Praattopic

    REGELS

    Het speelt zich af in de VS.
    • Leeftijd moet ouder dan 24 zijn.
    • 16+ is toegestaan, wanneer het IC is. OOC wil ik geen ruzie / buitensluiten van anderen niet hebben.
    • Er is een minimum van 300 woorden.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak alleen ik ofwel Assassin nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 0:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yashhhhh, zou ik een jongen/kandidaat mogen? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Yashhhhh, zou ik een jongen/kandidaat mogen? :Y)

    Ik wilde je al een berichtje sturen, ik zet je er direct bij!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hier ben ik voor de Bachelor. :Y)


    Your make-up is terrible

    Californication schreef:
    Yashhhhh, zou ik een jongen/kandidaat mogen? :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voor mij een jongen/kandidaat graag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik de vrouwelijke director!!


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    Mag ik de vrouwelijke director!!


    Mneuh, ik dacht dat ik die positie had gekregen :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uhm nouja dat wist ik natuurlijk ook niet ;)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    Uhm nouja dat wist ik natuurlijk ook niet ;)


    Maar ik ben niet zeker hoor! Eens kijken wat de RPG-makers ervan zeggen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Er zijn meerdere voor die rol, waardoor ik erover na zit te denken om het eerlijk via randompicker te doen. Ik wil liever wel iemand die niet zomaar afhaakt of ellenlang doet over een antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    The Bachelor

    Volledige naam:
          Casper Dean Saxon
          Hij gebruikt echter de bijnaam 'Cas' en wenst zo ook genoemd te worden.
    Leeftijd:
          31
    Afkomst:
          Cas woont al sinds zijn 6de in Amerika, maar zijn vader is Engels en hij heeft daar ook gewoond. Zijn ouders zijn later naar Amerika verhuisd, de afkomst van zijn moeder. Casper heeft nog een licht Engels accent, maar je hoort het bijna niet.
    Uiterlijk:
          Casper is zeker niet de grootste met zijn één meter tachtig. Toch is hij zeker wel blij met deze lengte omdat hij ook niet bepaald klein is en vaak groter dan anderen mensen. Van zichzelf heeft hij een behoorlijk gave, blanke huid die niet erg snel bruin wordt. Omdat hij toch graag een gezonde gloed heeft, gaat hij zo af en toe onder de zonnebank. Hij heeft verder geen piercings en alleen een kleine tatoeage van een zwaluw op zijn heup. Als zijn broek laag op zijn heupen hangt, kan je die gedeeltelijk zien.
          Verder heeft Cas een zeer modieuze kledingstijl. Hij houdt wel van winkelen en heeft een voorliefde voor dure maatpakken. Gelukkig heeft hij met zijn werk ook een heel goed excuus om er meerdere te hebben en ook echt te dragen. hij houdt er ook van om voor elke gelegenheid een outfit te hebben, daar is zijn kast dan ook op ingedeeld. Zijn kast is echter al behoorlijk vol geraakt. Hij geeft vaak onnodig veel geld uit aan kleding en schoenen.
          De vorm van Cas' gezicht is hoekig, vooral door zijn kin en kaaklijn. Zijn onderlip is iets voller dan zijn smalle bovenlip en ze hebben een donkere, roze kleur. Zijn neus is recht, maar hij vind hem zelf te breed omdat hij redelijk smalle lippen heeft. Zijn amandelvormige ogen hebben een stormachtig donkerblauwe kleur. Het haar van Casper heeft een donkerblonde kleur, soms lijkt het zelf koperkleurig, en krult een beetje als het langer wordt. Het ligt eraan in wat voor bui hij is, maar meestal scheert hij zich wel. Soms laat hij echter zijn stoppels staan om een iets ruiger uiterlijk te verkrijgen. Rimpels heeft Cas amper, behalve als hij zijn wenkbrauwen optrekt.
    Karakter:
          Hoewel deze man erg met luxe is opgevoed en er zelf ook van houdt, zal hij niet snel oordelen over anderen die deze luxe niet hebben. Het ligt niet in zijn aard om mensen op hun kleding of andere materiële zaken te beoordelen. Hij is namelijk snel geïnteresseerd in mensen en wil ze dan ook graag leren kennen, dan zal hij pas een oordeel vellen. Een eerste indruk zorgt er alleen maar voor dat hij meer wilt weten over wie de persoon erachter is. Natuurlijk heeft hij tot zijn schaamte wel al snel een idee van hoe een persoon zal zijn en hij weet ook wel dat dit niet vaak klopt.
          Verder is Cas een erg intelligente, maar ook redelijk creatief persoon. Op school deed hij het altijd erg goed en in zijn vrije tijd schildert hij graag. Zijn werk houdt hij echter wel voor zichzelf omdat hij het niet mooi vind, alleen leuk om het te doen. Hij is ook erg creatief als het op toneelspelen aankomt, voor leugens draait hij zijn hand niet om, waardoor hij perfect is om deze bachelor te spelen. Een leugentje om eigen bestwil glipt er dan ook wel eens uit voor hij het door heeft, wat hem niet erg betrouwbaar maakt. Geheimen kan hij echter wel weer goed bewaren. Hij heeft ook altijd een luisterend oor over en wat advies als je dat nodig hebt.
          Casper is een man die een spelletje spelen met een andere man heerlijk vind. Het verleiden en alles wat erbij komt te kijken is voor hem echt geweldig. Natuurlijk vind hij wat daarna komt ook heel erg leuk, maar het uitdagen is voor hem echt het toppunt. Hij kan echter af en toe wel een beetje seksueel ingesteld zijn en een tikkeltje te ver gaan. In bed is hij graag dominant, net zoals tijdens het uitdagen zelf. Hij heeft graag de controle tijdens deze bezigheden.
    Extra:
          Cas heeft een jeugd vol privéleges gehad. Zijn ouders hadden namelijk een hele boel geld, vooral geërfd. Ze kwamen dan ook beide uit rijke gezinnen. Daarbij was zijn moeder ook nog een binnenhuisarchitect en zijn vader chirurg. Hoewel ze vaak aan het werk waren, zorgden ze er wel voor dat ze ook tijd aan hem besteedden. Hierdoor is hij opgegroeid met veel liefde en alles wat een kind kan hebben aan speelgoed, kleding en vakanties.
          Nu woont Casper al een tijdje op zichzelf en heeft hij niet meer de luxe die hij gewend was. Natuurlijk leeft hij nog een stuk luxer dan de meeste mensen, maar hij kan niet meer doen wat hij gewend was. Hij heeft ondertussen wel een baan, aangezien hij gewoon gestudeerd heeft, en werkt als advocaat. Aangien hij niet graag zo druk is, slaat hij vaak meerdere zaken af. Hierdoor verdient hij ook niet zoveel. Zijn ouders leveren ook nog eens een behoorlijke bijdrage elke maand, maar toch is het geld zo op.
          Door hieraan mee te doen, krijgt Cas een hele hoop geld en dat is net wat hij nodig heeft. Daarbij hoeft hij niet te werken, mag hij in een duur huis wonen en raakt hij ook nog eens beroemd! Voor hem is het perfect, vooral omdat hij toch niet verwacht hier zijn grote liefde te vinden.
          Verder heeft Casper een redelijk wilde studentenleven geleid. Hier is hij er ook achter gekomen dat hij enkel op mannen viel en heeft daar dan ook flink mee geëxperimenteerd. Tegenwoordig is hij een stuk rustiger. Hij rookt niet en drinkt enkel nog met mate en dan het liefst de meest dure en exclusieve dranken. Cas is namelijk een niet al te fijn persoon als hij dronken wordt. Eerst is het niet zo erg, hij praat gewoon veel, maar het wordt steeds erger. Hij gaat met je flirten, je uitdagen en soms kan hij hier zelfs erg dwingend in zijn. Dit probeert hij dan ook te voorkomen door weinig te drinken.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:26 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat je zo wel een goede indruk krijgt van Cas, dus hij is wel af.


    Your make-up is terrible

    Zojuist heb ik met behulp van een randompicker een keuze gemaakt, waardoor ik Psychobat als zowel MistyRocker moet laten weten dat het me spijt dat hun het niet geworden zijn. Frodo heeft de rol kunnen bemachtigen, waar ik dan ook van verwacht het binnen 48 uur ingeleverd te krijgen.
    Voor degenen die mij niet vertrouwen heb ik een printscreen gemaakt. Ik had het wel via mijn mobiel gedaan, dus daarom ziet het er zo raar uit. Er staat bovendien alleen 'Rocker', omdat ik de gehele username telkens vergeet - excuses.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Spijtig voor de andere meisjes :/ ik zal zo meteen mijn rol invullen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd, Bes. ;3 Ik ben benieuwd naar je rol!


    Your make-up is terrible