• Er zit een jongen in mijn klas. (Goh,echt waar joh) Hij heeft alles gedaan om mijn aandacht te krijgen. Ik begon hem zelfs leuk te vinden. Hij heeft ook de indruk gegeven dat hij mij leuk vond. Iedereen zegt en ziet het. Zelfs leraren. Wat blijtk,heeft die debiel een vriendin-_-

Music is the new sex

Maar ik weet wel dingen van hem die andere miet weten. Hij vertrouwd me wel enzo. En hij had laatst problemen met zijn vriendin. Maar als ik jullie raad moet opvolgen is het: DUMPEN?

Music is the new sex

Maar ik weet wel dingen van hem die andere miet weten. Hij vertrouwd me wel enzo. En hij had laatst problemen met zijn vriendin. Maar als ik jullie raad moet opvolgen is het: DUMPEN?

Ja meid! Sorry dat ik het zo cru/bot zeg, maar zo zijn die 'players' eenmaal. Heb er ook al veel aangehangen, en hun gedrag was net hetzelfde als bij dejoune.
    1: jou in vertrouwen nemen, zodat jij hem vertrouwt
    2: problemen met zijn vriendin, maar toch kan hij ze niet dumpen, ook al ziet hij jou graag
    Echte waarheid, ik weet hoe het kwest ='(

What you see, is what you get.

let maar op, binnenkort maakt ie 't uit met dat wijf (:
    en dan worden jullie happy in love :'3

-

Kut voor je zeg! ¬¬'

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

(...)

nee,als je verliefd bent op iemand moet je hem/haar op de bek pakken,,
    Als je Genaait bent door iemand moet je derop slaan (A)
    Like Dòhh ¬¬'

Oké? Lijkt me niet echt een erg gepaste manier -.-

I recycle my thoughts.

OMG wat een eikel!! ik vind dat echt een k*t Streek.. Zoiets is mij ook geflikt door een jongen. Vind echt Rot voor je.
    Xx Flowers

sla derop (A)

gheghe of op bek pakke hea Ash xD

haat-aan-'de'liefde-.-

don't Worry...Be gay.

haat aan hem!!

ik ken dat soort jongens ¬¬
    ik heb zelfs gehad dat iemand egt zei tegen mij dat hij me leuk vond en dat zei hij oowk tegen mn BF

ik wóu het niet weten want voor mij is/was hij gewoon een vriend dus deed ik [misschien ietwat lullig] ik ging niet op hem in n_n (A) bestwel heel erg lullig eigenlijk

maar komt hij 5 dagen daarna aanzetten met ik zag tog zown leuk meisje maar volgens mij zag ze mij niet ze fietste keihard weg bijhet stoplicht ^^

nou dat vind IK dus egt lullig! n_n

Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

Pech, volgende keer beter. Klinkt hard, maar de beste manier om over een liefje te komen is een ander liefje nemen.

History is not hatred.

(...)
    Ja meid! Sorry dat ik het zo cru/bot zeg, maar zo zijn die 'players' eenmaal. Heb er ook al veel aangehangen, en hun gedrag was net hetzelfde als bij dejoune.
    1: jou in vertrouwen nemen, zodat jij hem vertrouwt
    2: problemen met zijn vriendin, maar toch kan hij ze niet dumpen, ook al ziet hij jou graag
    Echte waarheid, ik weet hoe het kwest ='(

Ik vind het niet bot,ik ben juist blij dat je het zo zegt^^

Music is the new sex

(...)
    Ik vind het niet bot,ik ben juist blij dat je het zo zegt^^

owkééj dan ^^ Hopelijk hebj er wat aan xx

What you see, is what you get.

Jezus wat een teringlijer;00

Sweet dreams will come true.

(...)

gheghe of op bek pakke hea Ash xD

Idd! zei snapt hem xD