• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan ook niet meedoen met het kerstkaarten versturen helaas.
    Wel een online kaart ofzo. Misschien is dat een alternatief.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ah super leuk dit, ik wil wel mee doen!

    Alleen dat kerstkaarten sturen vind ik zelf niet zo fijn, in verband met het geven van mijn adres en zo.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik wil ook meedoen, alleen ook voor mij geen kerstkaarten.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    OutlawQueen schreef:
    Ik kan ook niet meedoen met het kerstkaarten versturen helaas.
    Wel een online kaart ofzo. Misschien is dat een alternatief.

    Dat kan natuurlijk ook, maar misschien halen we dat kerstkaarten gewoon weg als niemand dat echt wilt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Feininger schreef:
    Ik ga ook geen kerstkaarten sturen. Doe ook al mee met de kerstkaarten swap en dat vind ik wel genoeg (;


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kan je gewoon doen dat wie een kaart wil versturen gewoon mee doet met het kerstkaarten swap topic, toch?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik schaf het kerstkaarten idee af, als je daar aan mee wilt doen, dan kan je naar de kerstkaarten swap post gaan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    XY390 schreef:
    Kan je gewoon doen dat wie een kaart wil versturen gewoon mee doet met het kerstkaarten swap topic, toch?

    Ja, dat had ik al bedacht ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh trouwens kan iedereen even het lijstje invullen? Dat is wel handig voor je Secret Santa, dan weet diegene gelijk wat meer over jou dan alleen maar je username
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:

    Sorry dat alles de hele tijd aangepast wordt, maar ik moet een beetje kijken hoe dit het beste werkt op Quizlet, ik doe het ook op tumblr en daar gaat het anders


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Oh trouwens kan iedereen even het lijstje invullen? Dat is wel handig voor je Secret Santa, dan weet diegene gelijk wat meer over jou dan alleen maar je username
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:

    Sorry dat alles de hele tijd aangepast wordt, maar ik moet een beetje kijken hoe dit het beste werkt op Quizlet, ik doe het ook op tumblr en daar gaat het anders


    Daar zou ik je niet druk om maken, dat heb ik met het swap topic tienduizend keer gedaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam:
    Linde
    Leeftijd:
    13
    Fandoms:
    Dat zijn er best veel en die staan allemaal op mijn profiel.
    Hobby's:
    Lezen, schrijven, gitaar/piano spelen, muziek luisteren, rpgen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Megan.
    Leeftijd: 16.
    Fandoms:
    -- Series: Teen Wolf, Reign, Red Band Society. Ik vind Game of Thrones ook wel leuk, al kijk ik dat nu niet meer.
    -- Boeken: The Maze Runner, The Chemical Garden Trilogy, The Hunger Games, The Selection, Divergent.
    -- Films: Ik ben niet zo'n grote filmkijker, maar films van bovenstaande boeken vind ik wel leuk. Ik hou dan nog het meest van historische drama's, want die tijd vind ik wel interessant.
    -- Games: Heel af en toe, ik vind Assassins Creed onwijs gaaf en speel ook graag Skyrim. En mijn guilty pleasure is toch wel Sims.
    -- Muziek: Kan heel erg verschillen, all time favorites zijn toch wel Marina and the Diamonds, Maroon 5 en Arctic Monkeys.
    Hobby's: Uh, ik ben niet zo heel interessant. Ik hou van katten, lezen, slapen. Uhm, eten. Oh en ik zing graag.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 12:58 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Naam: Manon
    Leeftijd: 17
    Fandoms: Dat zijn er heeeel veel, dit zijn gewoon de dingen waar ik de grootste fan van ben: Kensington, Arctic Monkeys, Editors, alles van Marvel, Narnia, Downton Abbey, Imagine Dragons, George Ezra, Divergent, Reign, How To Get Away With Murder, Hart of Dixie en Pretty Little Liars. (Eigenlijk alles van mijn Tumblr)
    Hobby's: paardrijden, schrijven (ik RPG ook veel), wandelen of fietsen in de natuur, muziek luisteren (ik bezoek veel festivals en concerten), lezen, films en series kijken, knuffelen of spelen met dieren, simsen, foto's maken en reizen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:15 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Tamara
    Leeftijd: 13
    Fandoms: Veel. Heel veel. Maar even de grootste, Harry Potter, The Hunger Games, One Direction (grote Ziam/Larry shipper), Justin Bieber, 5SOS, Nirvana, Guns N' Roses, Green Day, Love Battery, Pewdiepie. Oh ja en Titanic.
    Hobby's: Gitaar spelen, schrijven, shoppen, muziek luisteren, acteren.

    (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 16:13 ]


    wat was dit ookalweer

    Count me in please? (:

    Naam: Naomi
    Leeftijd: 14
    Fandoms: Pretty Little Liars, Gossip Girl, 5 seconds of summer, Disney, hunger games ... etc
    Hobby's: Fotografie, schrijven, lezen

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 19:31 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe