• alto dus niet popu??

    werkt dat ook zo bij jullie??

    volgens huppels is álles maar emo
    goth, skater, harajuku whatever allemaal EMO!!

    omg dus niet hea!

    ik werd ook emo genoemd^^
    naja naar 500x UITDRUKKELIJK zeggen dat ik een eigen styl heb die nog meer skater dan emo is ben zijn ze daar mee gestopt (A)

    maar waarom worden wij [spreek nu voor de meeste ofcourse niet iedereen] niet gerespecteerd zoals het zou moeten??

    kijk ik persoonlijk heb er nioet zo heel veel last van ik heb sgijt aan de klas en de meeste huppel-meisjes zijn gewoon vrienden en/of aardig

    maar er zijn ook gewoon juffen en meesters bij mij op sgool die vinden dat je als je er anders uit ziet je gepest mág worden omdat je erom vraagt!!
    omgosh neem mijn mentrix maar als voorbeeld kheb egt haat aan zulk soort mensen

    een vriendin van mij draagt weleens elfenvleugels voor de gein zij is egt een hele mooie scene-queen

    en nu is er een een of andere fucker die haar dat verboden heeft omdat anderen het vreemd vinden


    HALLLLLLLOOOO THIS IS THE NETHERLANDS WHIT FREEDOM OF OPINNION!!! OR AM I WRONG!!??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik kreeg vandaag ook ineens te horen dat ik emo was... :O
    Ochja, het zal mij ook eigenlijk wat boeien wat die kut menses ervan vinden... :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    is er iemand die op serieuze mutsiej-skater-untotally's valt??

    srry maar die zijn zow sgaarss...

    damn ik ben egt moeilijk^^

    btw jongens like C.bennington zijn ook érg leuk^^

    maar die zijn dr amper in nederland..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bij mij vinden ze alle stijlen die anders zijn dan normaal of huppel, Gothic pff

    Weetje, ik heb echt een vet coole school. Je mag zijn en doen wat je wilt, ze kijken je niet eens raar meer aan. En het stikt van de Tokio Hotel fans op onze school. Echt like.. kom allemaal op mijn school ofzo ='D?

    Ik kom al!! Ben de enigste TH-fan op school -_-
    Mijn school suckt... er zijn 3 gothics, voor de rest is iedereen saai... Daarom zonder ik me ook ee beetje af, wat sommige niet zo leuk vinden x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij ons hebben ze de emo nog niet uitgevonden. :3 Het is allemaal nog lekker ouderwets gothic.


    blame the bully.

    hah.
    volgens mij heb ik een andere mening dan geesz want ik vind dat ik nogal een huppelschool heb..
    muwhah. x'D


    AAP

    (...)

    Klopt. Ik zit op een havo/vwo/gymnasiumlocatie van een scholengemeenschap en wij hebben best veel eigenstijl-mensjes rondlopen. :')
    Hoi, ik zit ook bij jou op school 8D En, ik vind dat de heule school bezaaid is met huppels.. ;l


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    jaa anke!
    dat zeg ik! x'D
    muwhahah. :9~


    AAP

    Hohoho, merry christmas! Wat zijn wij goed men. ;3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja echt wel.
    maar weetje,
    sjon he..
    ik zeg zo; mn zusje heeft een nieuwe cavia.
    sjon; is die ook emo? [die cavia dus]

    tering he. en ik lach me dood. is er zo'n vet lelijke ketting van WILLEMIJN. ja je leest het goed. en dan zegt sjon; is die van jou? dat is een emo ketting!

    MUWAHAHAHA. :9~


    AAP

    Je ben alles behalve WRONG ik heb dat zelf ook op school, ik doe heel veel voor mijn "school" ik bedoel ik zit in de MR (medezeggeschapsraad) ik heb een eerste klas waar ik leerling mentor van ben. en nog wat dingen en ik word er helemaal gek van dat leraren en leerlingen ons niks gunnen kom op wij zijn ook mensen.

    Ik heb zaterdag toevallig mijn haar geverft, er zitten nu blauwe plukken in, en dan gaan mensen schreeuwen op het schoolplein dat ik aan heksenrij doe omdat mijn haar gekleurd is O.o like WTF

    Die stomme mensen weten niet eens waar ze het over hebben >.<

    Wat ik ook stom vind is dat heel veel mensen huppel een beledeging vinden. Ik bedoel als mensen mij een Goth noemen ben ik trots want dat betekend ten eerste dat ze naar me kijken en dus aandacht voor me hebben, en ten 2e Zij zien dus iets aan mij, ik zie er niet uit als hun.

    Kijk huppel hoeft helemaal geen scheld woord ofzo te zijn, huppel is een verzamel naam van mensen die merk spijkerbroeken dragen "sexy" shirtjes en make up (dat hoeft niet altijd zo te zijn).

    Ik ben geen Goth ofzo hoor maar ik vind die stijl wel heel mooi, dus als mensen mij zien als Goth ben ik daar trots op xD:).

    Ik heb een Docent die ik heel aardig vind en die snapt het teminste. Kijk op het moment dat ik bij hem in de klas kwam, kwam hij gewoon naar me toe om te vragen hoe het zat met mijn levensstijl, en toen had ik het geluk datie dat altijd gebruikt in zijn lessen (hij geeft Maatschappijleer).

    En verder trek ik me eigenlijk nooit iets aan van anderen want het gaat om mijn mening en niet om die van hun :P :).


    In Nederland mag je je eigen mening geven en dragen wat je wilt, op het moment dat je dat verboden word moet je naar de schoolcommisie gaan zij moeten er iets aan doen, want op het moment dat er controles op school gehouden worden en ze merken het kan de school een boete krijgen (zo zie je maar je steekt iets op van de MR xD)
    -xxx-


    You can never wear to much black

    Ámen (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    maar er zijn ook gewoon juffen en meesters bij mij op sgool die vinden dat je als je er anders uit ziet je gepest mág worden omdat je erom vraagt!!

    Dat vind ik nu zulke bullcrap. Sophie Lancaster is tot bloedens toe in elkaar geslagen en overleed twee weken later in het ziekenhuis aan haar fatale verwondingen. Heeft ze het uitgelokt? Heeft ze haar belagers uitgescholden of in enige zin dan ook lastiggevallen? NEE. Ze is in elkaar geslagen vanwege haar levensopvatting en omdat ze dat uit. Als die juffen en meesters zoiets zeggen zoeken ze een excuus om dit soort gedrag te rechtvaardigen en take it from me, dit soort gedrag IS niet te rechtvaardigen. Vertel die juffen en meesters dat maar. *voelt zich pissed*
    Ik heb zaterdag toevallig mijn haar geverft, er zitten nu blauwe plukken in, en dan gaan mensen schreeuwen op het schoolplein dat ik aan heksenrij doe omdat mijn haar gekleurd is O.o like WTF

    Hehe, gewoon het spel meespelen. Ik word tegenwoordig emo genoemd - ja echt waar - en heb daarop gereageerd met: Ik ben de Opperemo, gehoorzaam mij of sterf! Domweg meespelen, zien ze vanzelf wel dat het weinig effect heeft. Ik heb in een ander topic ook zoiets geniaals gehoord, toen iemand Gothic genoemd werd: 'Wacht even, ik ben Satan aan het aanbidden.' Prachtig gewoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons hebben ze de emo nog niet uitgevonden. :3 Het is allemaal nog lekker ouderwets gothic.

    Oeh, ze lopen achter. Emo is DE trend van nu :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is alles gothic..
    Ze moeten is opgooglen wat t betekend x'D


    The economy is suffering, let it DIE!