• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Freljords, Fisher, Square of Sura.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)



    Beste users

    Nu de stemronde is aangebroken, is het tijd voor de crew om alles voor volgend jaar tot de puntjes in orde te krijgen. Natuurlijk kunnen wij ook enkel maar leren uit onze fouten om de volgende editie alleen maar beter te maken. Daarom vroeger wij ons af of jullie enkele verbeterpunten konden geven rondom de organisatie. Wat kon er volgens jullie beter en wat moet zeker blijven? Hebben jullie suggesties om de volgende editie nog fijner te laten verlopen?
    Wij horen het graag van jullie.

    Groetjes
    Het Story of the Year team

    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 dec 2014 - 18:24 ]


    De officiële crewpagina

    Oeh ik snap het. Hoh dat wordt even nadenken hoe we dat zullen aanpakken, want nieuw elk crewlid heeft tijd om iedere dag zich hiermee bezig te houden, ik zet het wel op onze lijst. :)
    Als je nog iets weet, zeg het zeker maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Oeh ik snap het. Hoh dat wordt even nadenken hoe we dat zullen aanpakken, want nieuw elk crewlid heeft tijd om iedere dag zich hiermee bezig te houden, ik zet het wel op onze lijst. :)
    Als je nog iets weet, zeg het zeker maar.

    Dat is waar, maar als jullie hulp nodig hebben daarmee kan ik ook wel helpen. Het is eigenlijk vooral een topic openen en het meeste gaat vanzelf wel door de deelnemers (zoals die wordwars enzo) en misschien kunnen jullie er dan een soort van prijs aan vast binden zoals jullie nu ook gedaan hebben met wie maandelijks het meeste schrijft, dat werkt heel goed volgens mij


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar als jullie hulp nodig hebben daarmee kan ik ook wel helpen. Het is eigenlijk vooral een topic openen en het meeste gaat vanzelf wel door de deelnemers (zoals die wordwars enzo) en misschien kunnen jullie er dan een soort van prijs aan vast binden zoals jullie nu ook gedaan hebben met wie maandelijks het meeste schrijft, dat werkt heel goed volgens mij
    Het is inderdaad een heel leuk concept, maar we zullen wat moeten zoeken over hoe en wat precies. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    pffff ik echt afleren die smiley's te gebruiken :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Het is inderdaad een heel leuk concept, maar we zullen wat moeten zoeken over hoe en wat precies. :D

    Okee (: En haha I feel you


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb even het vragenlijstjes uit de vorige editie gekopieerd, als jullie dat niet erg vinden.

    - Wat vond je van de organisatie? Hoe zou deze beter kunnen?
    - Ik vond de organisatie in totaal een zeven. Dit, omdat het concept heel erg goed geregeld is, maar met de badges niet. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds niet al mijn badges en we weten niet wie er elke maand de meeste woorden had geschreven (omdat dat op een gegeven moment ophield)

    - Welke punten rond de wedstrijd zelf zouden moeten veranderen en waarom (het gaat hier niet om de regels, maar eerder om het concept)?
    - Ik zou persoonlijk volgend jaar geen drie thema's doen, maar twee thema's. Dit lijkt me toch handiger om uit te kiezen en te vergelijken. Ik vind het idee van Lizor ook heel erg goed. Hier zou ik ook wel mee willen helpen en tijd in willen steken. (:

    - Hoe hoog moet het woordenaantal volgens jou liggen en waarom?
    - Dit woordenaantal is goed.

    - Heb je nog enkele ideeën die SOTY beter zouden maken?
    - Ik zou hier naar Lizor haar idee kijken. Ik weet op dit moment zelf even niets, maar zal er deze maand nog wel even over nadenken. (:

    - Hoe zouden we volgens jou de deelnemers beter kunnen motiveren?
    - Ik zou hier naar Lizor haar idee kijken.

    - Waren er regels die je niet goed vond? Zo ja, welke?
    - Nee. Ik vind ze zo goed, zoals ze op dit moment zijn.

    - Heb je opmerkingen naar de organisatoren toe?
    - Op de paar minpuntjes na, wil ik echt mijn complimenten aan jullie geven. Ik weet dat hier vrij veel werk in zit en jullie doen dit ook in jullie vrije tijd. Heel erg bedankt hiervoor!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is nu heel laat om het te zeggen, maar jullie zijn jullie allemaal bewust dat er in rode koeienletters 'regls' in de beginpost staat, toch? :')

    Ik heb wel zin in volgend jaar. Dit jaar heb ik niet meegedaan omdat ik niet dacht dat ik het een heel jaar vol zou houden, maar voor volgend jaar heb ik nu in ieder geval al meer motivatie. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het probleem van de badges is dat ik door mijn nieuwe pc geen fotoshop meer had (en nog steeds niet heb) dus ik kon ze niet meer aanpassen omdat ze transparant zijn en dat enkel in photoshop kan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Het is nu heel laat om het te zeggen, maar jullie zijn jullie allemaal bewust dat er in rode koeienletters 'regls' in de beginpost staat, toch? :')

    Ik heb wel zin in volgend jaar. Dit jaar heb ik niet meegedaan omdat ik niet dacht dat ik het een heel jaar vol zou houden, maar voor volgend jaar heb ik nu in ieder geval al meer motivatie. :Y)
    Looooool


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Het is nu heel laat om het te zeggen, maar jullie zijn jullie allemaal bewust dat er in rode koeienletters 'regls' in de beginpost staat, toch? :')

    Ik heb wel zin in volgend jaar. Dit jaar heb ik niet meegedaan omdat ik niet dacht dat ik het een heel jaar vol zou houden, maar voor volgend jaar heb ik nu in ieder geval al meer motivatie. :Y)


    Ik was me er wel van bewust, maar had geen zin om het te melden. Vond het niet echt nodig en ik ben (om een hele goede reden) absoluut geen bèta. lol.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 16:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Avarosa schreef:
    Het probleem van de badges is dat ik door mijn nieuwe pc geen fotoshop meer had (en nog steeds niet heb) dus ik kon ze niet meer aanpassen omdat ze transparant zijn en dat enkel in photoshop kan.


    Ohja, dat had je inderdaad ergens gezegd. Nu herinner ik het me weer :/ Whoeps.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nee, dat is niet erg. Ik ergerde me er ook ontzettend aan, dus dat zou in principe niet meer mogen gebeuren. Ik weet ook niet in hoeverre die badges erg motiverend waren en of we ze eigenlijk nog horen te maken of niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Nee, dat is niet erg. Ik ergerde me er ook ontzettend aan, dus dat zou in principe niet meer mogen gebeuren. Ik weet ook niet in hoeverre die badges erg motiverend waren en of we ze eigenlijk nog horen te maken of niet.

    Misschien een wat simpelere versie van een badge zonder de story erop? Dat je gewoon van te voren al die badges kan maken, want het is echt veel werk om voor elke story die badges weer aan te passen en ik heb photoshop, dus ik kan wel wat maken if you want


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat is een goed idee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lizor schreef:
    (...)
    Misschien een wat simpelere versie van een badge zonder de story erop? Dat je gewoon van te voren al die badges kan maken, want het is echt veel werk om voor elke story die badges weer aan te passen en ik heb photoshop, dus ik kan wel wat maken if you want


    Dat is inderdaad een goed idee. Zou volgens mij heel veel werk schelen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!