• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Freljords, Fisher, Square of Sura.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)



    Beste users

    Nu de stemronde is aangebroken, is het tijd voor de crew om alles voor volgend jaar tot de puntjes in orde te krijgen. Natuurlijk kunnen wij ook enkel maar leren uit onze fouten om de volgende editie alleen maar beter te maken. Daarom vroeger wij ons af of jullie enkele verbeterpunten konden geven rondom de organisatie. Wat kon er volgens jullie beter en wat moet zeker blijven? Hebben jullie suggesties om de volgende editie nog fijner te laten verlopen?
    Wij horen het graag van jullie.

    Groetjes
    Het Story of the Year team

    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 dec 2014 - 18:24 ]


    De officiële crewpagina

    Beetleblade schreef:
    Ik vind het super stoer dat het je zomaar lukt om een boek te schrijven (ik vind dat je het wel echt een boek mag noemen) op zo een jonge leeftijd.

    Ik hoop wel dat het volgende thema ook zo leuk is als deze, dan doe ik volgend jaar ook zeker mee!


    Ja, inderdaad! Respect aan alle deelnemers, want jullie hebben allemaal een boek geschreven het afgelopen jaar! :D Ik zal ook eens proberen dit jaar ;) Wie weet, als het goed is en ik krijg het af geef ik het misschien wel uit (jullie al aan gedacht? ;))


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad! Respect aan alle deelnemers, want jullie hebben allemaal een boek geschreven het afgelopen jaar! :D Ik zal ook eens proberen dit jaar ;) Wie weet, als het goed is en ik krijg het af geef ik het misschien wel uit (jullie al aan gedacht? ;))

    Jup, ik ben er op dit moment mee bezig ^^ maar het is veel werk om alles na te kijken en zo


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Jup, ik ben er op dit moment mee bezig ^^ maar het is veel werk om alles na te kijken en zo


    Leuk, als het lukt stuur eens een berichtje! :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Leuk, als het lukt stuur eens een berichtje! :)

    Zal ik doen ^^ maar ik verwacht eigenlijk niet dat het gaat lukken omdat het mijn eerste serieuze boek is en nou ja, zo goed is het niet haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Zal ik doen ^^ maar ik verwacht eigenlijk niet dat het gaat lukken omdat het mijn eerste serieuze boek is en nou ja, zo goed is het niet haha


    Van wat ik gelezen heb is het goed! :) Je hebt een mooie, duidelijke schrijfstijl en je personages zijn goed uitgewerkt. En ik vind het persoonlijk een zalig onderwerp. Gewoon proberen zou ik zeggen! Je hebt niets te verliezen ;)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Van wat ik gelezen heb is het goed! :) Je hebt een mooie, duidelijke schrijfstijl en je personages zijn goed uitgewerkt. En ik vind het persoonlijk een zalig onderwerp. Gewoon proberen zou ik zeggen! Je hebt niets te verliezen ;)

    Well thank you (: en ik ga het zeker proberen, alleen duurt het nog wel even voordat hij helemaal klaar is hehe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sablier schreef:
    (...)

    Yup, daar ben ik het wel mee eens. Maar ik had dan weer het probleem dat ik van alle drie de genres heel veel hou, vooral van Sci-Fi en horror, dus dat maakte het heel erg moeilijk voor mij. :'D


    Normaal schrijf ik ook Sci-Fi, maar ik dacht dat het nu juist wel een leuke uitdaging zou zijn om horror te kiezen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Flee schreef:
    (...)

    Normaal schrijf ik ook Sci-Fi, maar ik dacht dat het nu juist wel een leuke uitdaging zou zijn om horror te kiezen. c:


    Dat vind ik knap van je, ik ben toch bij m'n oude geliefde Sci-Fi genre gebleven ;p. Hoewel ik best wel gefascineerd door horror ben, vind ik het zelf verdomd moeilijk om te schrijven en dat durfde ik dus niet helemaal aan. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    (...)

    Dat vind ik knap van je, ik ben toch bij m'n oude geliefde Sci-Fi genre gebleven ;p. Hoewel ik best wel gefascineerd door horror ben, vind ik het zelf verdomd moeilijk om te schrijven en dat durfde ik dus niet helemaal aan. ><


    Haha. Ik vond het ook moeilijk hoor. Ik heb zelf namelijk ook een hekel aan horrorfilms. c;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog één dag. Nu begin ik toch echt wel zenuwachtig te worden. Haha.
    Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil iedereen die een verhaal heeft kunnen afronden alvast even feliciteren! Er kan natuurlijk maar één winnaar zijn, maar het vergt veel inzet en doorzettingsvermogen om zelfs naar de stemronde te kunnen gaan; een verhaal af te ronden. Wees trots op jullie zelf c:
    En een gelukkig nieuwjaar aan iedereen!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gelukkig nieuw jaar allemaal!


    For those I love, I will sacrifice

    Flee- Scribe (again)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nu december is verstreken en het eindelijk één januari is, is het tijd voor de uitslag! Wij willen nog even benadrukken hoeveel respect wij hebben voor de deelnemers die zo hard hebben gezwoegd om een boekwerk in één jaar af te ronden. Deze prestatie is eigenlijk al een overwinning opzich, maar er kan maar één user de hoofdprijs winnen.

    De winnaar van dit jaar is Donar met haar story De strijd om Ira! Gefeliciteerd!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteeeerd, Donar! *O*
    Ik denk dat we allemaal trots mogen zijn op deze prestaties, overigens, we hebben toch wel mooi een verhaal helemaal afgeschreven! :3
    Maar ongelofelijk knap gedaan, en verdiend! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)