• The Dragons Rule



    De legende:
    Wanneer alle uitverkorene de leeftijd van achttien bereikt hebben krijgen ze een draken ei. Ieder krijgt een ander ei met daarin een ander soort draak. Ze moeten ervoor zorgen, hem uit laten komen en de draken helpen opgroeien tot een sterk wezen die hen trouw zal zijn tot de dood.
    Echter is dit alles niet zonder gevaar; Er zijn Dragonhaters. Deze mensen willen de eieren hebben en ze breken zodat de draken zich niet voort kunnen planten en ze uiteindelijk uitsterven.
    Eeuwen lang zijn er uitverkorenen. Ieder van hen heeft een wijnvlek die overeenkomt met die van de andere. Ze worden met de leeftijd van 6 weggehaald bij hun ouders en worden getraind, opgevoed en voorbereid op het houden van een draak en de gevaren hieromheen.
    Wanneer het draken ei uitkomt, voelt de eigenaar direct een sterke verbinding met zijn draak. Ze zouden bij een goede opvoeding kunnen communiceren. Maar wanneer er laks aan de opvoeding is, word de draak onhandelbaar en keert zich tegen zijn leider.

    Middeleeuwen (heden):

    Zes uitverkorenen, zes eieren op de vlucht voor de Dragonhaters. Ze trekken door bergen, bos en wateren. Moeten hun eieren veilig houden. Maar wanneer de eieren stuk voor stuk uit beginnen te komen word het gevaarlijk. De opvoeding van de draken moet met concentratie gebeuren en wanneer je te weinig tijd aan je draak besteed zal de draak uitgroeien tot een onhandelbaar monster. Zullen de uitverkorenen de vlucht aan kunnen houden wanneer de eieren uit beginnen te komen? En zullen ze de strijd tegen de Dragonhaters winnen?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jazzie schreef:
    (...)
    Oh, choices, choices. . . D:


    Drieeeee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou juist zeggen 2 xD
    De meeste dieren met meerdere koppen hebben ook nog eens een verschillend persoon en karakter per kop

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 21:10 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oei - en nu nog één stem om het unaniem te maken! :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gustin schreef:
    (...)

    Drieeeee.
    :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)
    :Y)

    Haha, oké oké, dan worden 't er drie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahah, leuk hé keuzes maken :'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jaa super haha.
    Ik heb het uiterlijk en een stuk van karakter in word opgeslagen. Morgen komt mijn rol geheel. :Y)
    Ze wordt alleen wel een kreng, is dat erg?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Héél erg, je moet je schamen (N)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jazzie schreef:
    Jaa super haha.
    Ik heb het uiterlijk en een stuk van karakter in word opgeslagen. Morgen komt mijn rol geheel. :Y)
    Ze wordt alleen wel een kreng, is dat erg?

    The more bitchy, the better :'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gustin schreef:
    Héél erg, je moet je schamen (N)

    . . . I am ashamed, spare me. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Jaa super haha.
    Ik heb het uiterlijk en een stuk van karakter in word opgeslagen. Morgen komt mijn rol geheel. :Y)
    Ze wordt alleen wel een kreng, is dat erg?


    No story without his bitches (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Even Maelys haar innerlijk ge-update. In de tijd dat het afspeelt, kan je toch al tatoeages hebben?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, echter gebeurde dit zo:
    Er werden opzettelijk wondjes gemaakt waar as in werd gesmeerd. Dus ik denk niet dat ze zo mooi waren als dat ze tegenwoordig zijn ;'D

    Dit vond ik echter ook;

    In onze Middeleeuwen waren tatoeages zeldzaam. Alleen kruisvaarders wilden er nog wel eens mee uit het Heilige Land terugkeren


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kan ik haar dan opzettelijk wonden gemaakt laten hebben, waardoor er in een bepaald patroon littekens ontstonden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Kan ik haar dan opzettelijk wonden gemaakt laten hebben, waardoor er in een bepaald patroon littekens ontstonden?


    Dat kan wel, maar ze zijn natuurlijk nooit zo mooi als tegenwoordig. Maar het is wel mogelijk.


    Ich liebe dich 27.12.23