• /

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wacht nog op Aureolus' reactie, dus ik pb even. En anders gaat de rol naar Tubbietoost, en als die 'm niet wilt dan krijg jij de laatste uitverkorenen, Rawen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Aureolus wil de rol niet meer, dus nu is het aan tubbietoost of deze de vrouwelijke uitverkorene met de Gargouille wil.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Aureolus wil de rol niet meer, dus nu is het aan tubbietoost of deze de vrouwelijke uitverkorene met de Gargouille wil.


    Graag <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Veel plezier in het RPG allemaal ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Gally schreef:


    UITVERKORENE



    Lancelyn


    Leeftijd: Lancelyn is 20 Lentes jong en verjaard ergens midden in Mei
    Uiterlijk


    Lance heeft een licht getinte huid die af en toe wel onder het vuil zit, door de avonturen die hij beleefd . Zijn donkere haren zijn net zo donker als zijn woudbruine ogen, waarin je wel kunt verdwalen. Hij heeft een licht baartje en een strakke kaaklijn. Hij is 1m79 groot en is breed gebouwd door al dat harde trainen. Lancelyn ziet er uit als een gewone knaap in het koninkrijk, enkel is er één ding dat hem onderscheid van alle anderen. Dat is de vreemde wijnvlek aan de rand van zijn kaaklijn, en loop uit tot zijn hals -staat rechts-
    Qua kleding is hij erg los, een hemd en broek met daaronder een stel versleten lederen schoenen. Veel meer heeft hij niet echt.
    01
    02
    Fc: Fransico Lachowski

    Innerlijk:
    Lancelyn is een vriendelijke jongeknaap die met de andere uitverkorene het prima kan maken. Hij is sociaal en houd er niet zo van om geïsoleerd te zitten. Lance is juist een levensgenieter, die liever te wereld ontdekt. Mensen leert kennen en avonturen wilt beleven. Echter maakt de titel ‘Uitverkorene’ het hem niet makkelijk. Wel blijft Lance trouw aan zijn eed en zal koste wat het kost het drakenei beschermen tegen vijanden. Zijn Loyaliteit zorgt ervoor dat hij vastberaden is en dat hij zijn doel moet bereiken. Lance oogt erg rustig in de ogen van anderen, maar feitelijk draaien zijn gedachten volle toeren. Hij is een stille denker en eveneens ook genieter. Lance neem vaak verantwoordelijkheid op zich en kan erg zorgzaam zijn, maar je moet oppassen dat hij niet te bezitterig kan worden. Als hij zijn oog op iets of iemand heeft gezet wilt hij dat koste wat het kost bemachtigen. Hij is naïef en kan heel erg jaloers worden op anderen. Eenmaal dit het geval is merk je wel dat Lance erg kattig doet, je negeert of dan ook echt toont dat hij je niet meer mag.
    Lance heeft een bepaalde nonchalance om zich heen, hij doet vaak alsof het hem niet veel uitmaakt, maar feitelijk maakt hij er zich dan enorm druk om. Als hij iets doet moet het perfect gaan en hij vind het echt niet fijn als zijn mening niet geapprecieerd word. Kortom hij is best koppig. Lance houd van vrienden maken, maar kan stiekem ook een romanticus zijn. Hij mist liefde in zijn leven, liefde van familie die hem werd afgenomen. Als hij iets voor een meisje zal voelen dan word hij nogal lomp en dromerig.

    Verleden Lancelyn is geboren in het hartje van Mei, een zwoele lentedag waar de vogeltjes vrolijk sjirpten en de zon langzaamaan onder ging. Hij kwam in een klein gezinnetje terecht met een geliefde moeder Valerina en een beschermende vader Prestin. Lance had ook een oudere broer Ascelyn. Veel herinnert Lance zich niet echt van zijn eerste 6 levensjaren. Enkel de geur van gemalen granen en het geluid van knisperend brood. De warmte die hij iedere dag voelde, zowel van zijn familie als van het knusse huisje. Lance herinnert zich wel nog een klein meisje, wat jonger dan hem. Hij weet niet meer of het zijn zusje of een vriendinnetje was van hem.
    Echter toen ze hem vonden en benoemden tot uitverkorene verdween Lance zonder nog afscheid te kunnen nemen van zijn ouders. Ze hebben geen weet van waar hun zoon is. Al zo'n veertien jaar lang. Lance wist natuurlijk als jonge knaap niet waarover het ging, Draken waren voor hem taboe en bestonden alleen in zijn fantasie. Echter na jaren leek zijn jeugd afgenomen te zijn en werd hij afgetraind, afgetraind om een waardige uitverkorene te zijn die voor zijn draak zou kunnen zorgen. Op zijn tiende was Lance volwassen genoeg om dingen goed te begrijpen, zelfstandig te werk te gaan en op te groeien tot een verantwoordelijke jongen. Al blijft er wel nog wat kinds in hem leven. Lancelyn is namelijk dol op avontuur, de wereld ontdekken en te genieten van kleinigheden. Maar nu hij verantwoordelijk is voor het Chinese draakje en er mensen op hun jagen komt er nauwelijks een lachje uit zijn mond. Enkel bezorgde blikken.
    Wapen: Een Russische Dagger
    Extra’s:
    Het ei waar Lance moet voor zorgen is best wel bijzonder, het heeft een parelkleurige schelp met af en toe een uitstekend scherp iets. Na enkele weken had hij door dat dit kristallen waren. Het draakje komt er later zo uit te zien.

    Meer komt vanavond, moet meteen gaan werken ^^'


    Hopelijk is Lancelyn goed zo :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Graag <3


    Goed, dan ga ik je er bij zetten!
    De draak die bij jouw personage hoort is overigens de Gargouille.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rawen schreef:
    Oké


    Zou jij eventueel nog een Dragonhater willen hebben ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: Vrouwelijke uitverkorenen.
    Naam:
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk:
    Wapen: Zwaard


    Extra’s:

    Ik werk er vnv aan verder ;)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:54 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Rol:
    Uitverkorene

    Naam:
    Grace Finnegan

    Leeftijd:
    19

    Uiterlijk + foto:




    Grace heeft een welgevormde grootte van ongeveer 1m75, lange slanke benen en mooie rondingen. Niet teveel maar ook niet te weinig. Haar lichaam staat dus netjes in evenwicht. Ze heeft sierlijk donkerbruine tot zwarte lokken die de neiging hebben om natuurlijk te krullen. Haar amandelvormige ogen hebben een diepbruine tot zwarte kleur en matchen daardoor redelijk goed met haar haardos. Om het af te werken heeft Grace nog een schattig wipneusje, een volle onderlip met een iets fijnere bovenlip en een wijnvlek tussen haar twee schouders.

    Innerlijk:
    + Geschiedenis
    Grace is van nature heel slim, maar dit laat ze niet gauw merken, bang dat mensen haar zouden wantrouwen. Dit kleine trauma heeft ze te danken aan het feit dat haar moeder, een hele slimme vrouw die zich in de leer van sterrenkunde had verdiept, opgepakt werd en als heks benoemt werd. Enkel en alleen omdat de andere geleerden die sterrenkunde als professie hadden verkozen jaloers waren dat Grace' moeder het sneller onder de knie had dan zij. En om overtroffen te worden door een vrouw, dat was de grootste schande die je je maar kon inbeelden. Dus moest Grace als vijfjarige machteloos toekijken hoe haar moeder vastgeketend werd aan een steen en zo naar de diepte van de rivier zonk zonder nog naar boven te komen. Grace vermijdt hierdoor ook liever diepe wateroppervlakten maar als het lot haar geen andere keus laat heeft ze een zeer sterke wil die haar bijna altijd tot haar doel drijft.

    Als ze wil kan Grace uiterst discreet zijn, dit komt vooral voort uit de training van haar meester. Nadat Grace haar moeder verdronken was en zo haar onschuld bewezen had wees het hele dorp natuurlijk met een boze vinger naar de geleerden. Zij zagen in dat de situatie een redelijk lelijke wending had genomen en pakten met iets nieuws uit. Grace' moeder zou haar ziel, net voordat ze stierf, in Grace lichaam hebben overgebracht en zo haar eigen dochter vermoorden omwille van eigenbelang. Volslagen idioot natuurlijk, maar de goedgelovige zieltjes van het dorp werden meteen afgeschrikt en vroegen om een tweede heksenproef. Het werd de proef waarbij ze op zoek gingen naar een duivelsteken. Natuurlijk werd de wijnvlek tussen haar schouderbladen meteen ontdekt en werd besloten haar de volgende morgen om het leven te brengen. Gelukkig stond Grace' meester ook tussen de toeschouwers en in tegenstelling tot het dorp wist hij waarvoor de wijnvlek stond.In de nacht voor haar vonnis werd zij door hem meegenomen. Op dat moment was ze precies zes jaar.Haar meester leerde haar dat discretie één van de belangrijkste troeven was als ze het wilde overleven. 'verras maar wordt niet verrast.'Dat is nu ook haar levensmotto geworden.

    Verder is Grace ook een uiterst observatief persoon, haar meester heeft haar geleerd om de situatie zo goed mogelijk in te schatten vooraleer ze er zichzelf in zou werpen. Daarmee voelt ze ook vlug aan hoe een persoon zich voelt. Wat je ook nog over Grace moet weten is dat ze niet zo makkelijk contact maakt. Tijdens de training was ze enkel bij haar meester die vooral het nodige zei, hierdoor is Grace niet echt een sociaal vlindertje geworden.

    Wapen:
    Grace vecht met twee lichte zwaarden. Meestal gebruikt ze de één als blokkade en de ander als aanvalswapen, als ze er één van de twee zou verliezen vecht ze met het overgebleven zwaard als een one-handed zwaard. Buiten het gevecht draagt ze de twee zwaarden gekruist op haar rug.



    Extra:
    Ei/Draak
    Grace' drakenei heeft een eiachtige vorm en is tegen verwachting in uiterst licht. Het weegt zo'n 0,2 kg, heeft een mooie doorschijnende wit tot grijze kleur en wanneer je van redelijk dichtbij kijkt zie je precies wat ijsachtige nevel die over de schil van het ei krioelt.
    Ei
    Wanneer het draakje uit het ei komt weegt het ongeveer een halve kilo en meet het tussen de 15 en de 20 cm.
    Ijsdraak


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Sorry dat ik het zeg, maar ik zit gewoon met school en dingen thuis. (Kat die waarschijnlijk het niet gaat overleven) En ik kan me wienig concentreren nu.
    Sorry maar ik schrijf me uit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oké, ik ga een nieuw rollentopic maken.

    Iedereen die erin wil blijven, meld dit me even want dan ga ik jullie erin zetten. Ik heb het helemaal niet meer in de hand etc. en vandaar dat ik een nieuw rollentopic ga maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil erin blijven!

    @Seto, sterkte met je kat.


    She was always looking for more..

    Ik blijf mee doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gustin schreef:
    Ik blijf mee doen.


    Your make-up is terrible