• /

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene of is dat niet meer mogelijk?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vivir schreef:
    Mag ik een mannelijke dragonhater reserveren?
    Ik heb alleen nog nooit aan een rpg meegedaan, dus dit zou mijn eerste worden.


    Als je goed gemotiveerd bent en het zeker weet mag je van mij meedoen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jazzie schreef:
    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene of is dat niet meer mogelijk?

    Ja, ik zet je er bij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Seto schreef:
    Mag ik een mannelijke personage met hydra reserveren.

    Excuus, de mannelijke waren allemaal vol. (Zie dit berichtje nu pas). Ik kan je wel reserve houden als er een mannelijke vrij komt. Of je neemt een Dragonhater.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Ja, ik zet je er bij (:

    Gezien er iemand voor mij was, wist ik het niet zeker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee maakt niet uit. je mag me altijd op reserve zetten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Majikku schreef:
    (...)

    Lynn, sorry maar de geschiedenis klopt echt niet. Kun je het aanpassen?


    Heb hem wat aangepast, zo beter?
    Ik heb ook de vraag van Gustin blijkbaar niet zo goed gelezen met mijn slaapdronken kop xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Zou ik de Hydra mogen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je hebt de Hydra, Jazzie! (:

    Seto schreef:
    Nee maakt niet uit. je mag me altijd op reserve zetten.

    Zou je een mannelijke Dragonhater willen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Je hebt de Hydra, Jazzie! (:

    (...)
    Zou je een mannelijke Dragonhater willen?


    Ja hoor, nu ik het goed lees, krijg ik een idee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto schreef:
    (...)

    Ja hoor, nu ik het goed lees, krijg ik een idee.


    Ik zal je erbij zetten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yess, meerdere koppen. :Y)
    De Hydra is toch een waterslang / draak? Zoiets stond er althans toen ik het op zocht, en als je een kop afhakt er twee voor in de plaats komen. Ik weet niet hoever jij je daaraan houdt of wat je in gedachten had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol:
          Dragonhater
    Naam:
          Dyon
    Leeftijd:
          25
    Uiterlijk + foto:
          Op het eerste gezicht lijkt Dyon niet zo heel veel. Hij is namelijk niet super lang met zijn 1,79 en ook niet waanzinnig gespierd. Hij heeft wel redelijk brede schouders en zijn armen zijn ook behoorlijk gespierd door het aantrekken van zijn kruisboog, maar dat is het ook wel. Dyon heeft een blanke huid met veel littekens en wordt niet erg snel bruin.
    Innerlijk:
    Wapen:
          Er zijn twee wapens waarmee Dyon graag werkt. Ten eerste gebruikt hij graag een kruisboog om op afstand goed te kunnen schieten. Voor dichterbij heeft hij zijn dubbelzwaard, wat betekend dat het handvat in het midden zit en aan de twee uiteindes een snijblad. Hij kan hier goed mee vechten en is er erg behendig in, maar het betekend wel dat hij heel slecht is met een enkel zwaard omdat hij daar gewoon totaal niet aan gewend is. Niet alleen het evenwicht is anders, de bewegingen ook.
    Extra’s:
          Dyon is eigenlijk een weeskind, zijn biologische ouders zijn namelijk overleden. Hij werd opgevangen door een groep dragonhaters, die ook anderen trainden, toen hij vijf jaar was. Daar heeft hij een soort van moeder gehad, een vrouw die hem onder zijn hoede genomen heeft. Het is Dyon dus bijna met de paplepel ingegoten om draken en de uitverkorenen te haten. Hij is heel lang met deze groep samen gebleven, waar hij Dalia heeft ontmoet, maar toen hij 18 werd is hij in zijn eentje op jacht gegaan en kwam hij Dalia opnieuw tegen, waarna hij zich bij haar aangesloten heeft.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 18:38 ]


    Your make-up is terrible

    Jazzie schreef:
    Yess, meerdere koppen. :Y)
    De Hydra is toch een waterslang / draak? Zoiets stond er althans toen ik het op zocht, en als je een kop afhakt er twee voor in de plaats komen. Ik weet niet hoever jij je daaraan houdt of wat je in gedachten had.


    In veel films verschilt het idee rondom de Hydra, maar je zou het zelf wel mogen kiezen als je wilt. Als jij het als een waterdraak wilt vind ik het goed ^-^
    Over het afhakken van de koppen ben ik dan wel iets strenger. Wanneer er een kop afgehakt word komt deze gewoon terug, geen extra's of dergelijke. Want dan zou je een heel sterke draak kunnen hebben :'D

    Maar goed, qua element mag je dit helemaal zelf kiezen (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 12:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.