• /

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:31 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    -

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 14:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind Fure iets te perfect in haar innerlijk en vind deze ook erg kort. Voor de rest is ze prima.
    Dus als je daar alleen een verandering aan wilt brengen ben ik tevreden en zet ik haar er bij.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik zoek nu vooral vrouwelijke Dragonhaters!


    Ich liebe dich 27.12.23





    Rol: Vrouwelijke Uitverkorene.
    Naam: Alaine.
    Leeftijd: 22 jaar.
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Wapen: Een Cutlass zwaard.
    Extra’s:


    FC kan nog verandert worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Rol
    Dragonhater

    Naam
    Dalia

    Leeftijd
    Negentien

    Uiterlijk

    Innerlijk

    Wapen

    Extra
    Toen Dalia een jaar of zeven was, is het dorp waar ze in woonde compleet afgebrand. Bijna niemand, waaronder haar ouders, broertjes en zusjes, heeft de brand overleeft en zonder de hulp van haar oudere buurjongen, Thomas, had Dalia het waarschijnlijk ook niet overleefd. Thomas, die ook zijn ouders verloor tijdens de brand, hoorde bij een groep Dragonhaters. Hij naam Dalia op zijn hoede, waardoor zij ook bij de groep terecht kwam.
          Door de brand in haar oude dorp is Dalia doodsbenauwd geworden voor vuur en ze heeft er een absolute hekel aan. Ze zit liever in de koud, dan dat ze dichtbij het vuur zit. Door haar angst voor vuur, is Dalia geen fan van draken. Ze is er bang voor dat de uitverkorenen hun draken niet in de toom zullen kunnen houden en dat de draken alles zullen verwoesten.
          Ze heeft nog regelmatig nachtmerries over de brand.




    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 21:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol:


    Dragonhater
    Naam:
    Jayden
    Leeftijd:
    35 jaar
    Uiterlijk + foto:
    (FC: nikolaj coster-waldau) Jayden is altijd al een charmante man geweest en geheel niet onaantrekkelijk. Zijn bruine haren zitten altijd warrig en waarneer hij het lang genoeg laat groeien zit het ook vol klitten.Er zit een twinkeling in zijn muis grijze ogen. Hij laat zijn gezichthaar altijd net niet lang genoeg staan om het een baard te kunnen noemen. Hij heeft een beetje een haakneus en als hij lacht verschijnen er twee kleine kuiltjes in zijn mondhoeken, al is dat meestal niet heel goed zichtbaar. De afgelopen jaren heeft zijn gezicht wat te verduren gehad, er zitten allemaal kleine streep vormige littekens op, opgelopen tijdens de strijd. Hij heeft alleen nog nooit een gevecht verloren. Naast die littekens zie je de dikke groeven aan rimpels ook steeds vaker in zijn voorhoofd staan. De rest van zijn gezicht heeft nog niet aan rimpels geleden. Hij ziet het als een bewijs van het ouder worden en tolereert de strepen niet. Littekens vindt hij niet erg, die heeft hij tenminste moedig opgelopen. Het is een man met veel gezichtuitdrukkingen. Zo trekt hij vaak één van zijn wenkbrauwen op als hij iets niet gelooft of als hij iets niet leuk vindt, of juist als hij iemand wilt overtuigen met zijn charmante praatjes.
    Innerlijk:


    Niemand weet precies wie Jayden nou eigenlijk is en wat hij wilt. Hij is niet erg druk en opvallend, maar al helemaal niet verlegen of stil. Hij praat alleen wanneer hij het nodig vindt om te praten en is liever alleen dan wanneer hij gezelschap heeft. Volgens zijn gevoel is hij dan ook een eenling, die anderen mensen alleen gebruikt om dichter bij zijn doel te komen: elke draak en uitverkorene doden die hij tegenkomt. Hij ziet het als zijn levensmissie. Als dat hem niet lukt, dan is zijn leven gefaald en heeft hij het niet verdiend om te bestaan. Zijn hele leven heeft hij alleen maar aan draken gedacht, waardoor hij niet weet wat hij anders zou moeten doen. Hij gelooft dat hij alleen leeft om de draken te doden. Daar is hij heel standvastig in, wat hij ook altijd is. Niets kan hem van zijn doel weerhouden zodra hij zijn doel bedacht heeft. Gebeurt dat toch, dan ziet hij dat als falen. Jayden is doodsbang voor falen, hoe erg hij dat ook voor anderen probeert te verbergen. Hij wilt niet zwak overkomen, maar hij wilt dat anderen bang voor hem zijn. Dan heeft hij niets te vrezen. Hij kan soms een beetje bot en onbezorgd overkomen, maar dat is hij dan ook. Hij geeft om niemand, zelfs niet om zichzelf en zijn leven. Hij vreest de dood niet en zou ook graag dood gaan, maar eerst heeft hij een missie. Eentje waarin hij niet wilt falen. Als alle draken dood zijn, wilt hij sterven. Hij vindt dat hij lang genoeg heeft geleefd. Om levens van anderen geeft hij al helemaal niet. HIj heeft geen echte vrienden en hoeft die ook niet te hebben. Hij vertrouwt niemand.
    Wapen:
    Jayden vecht met twee wapens. Hij heeft een bijl en een pijl en boog. De bijl heeft hij een naam gegeven: Drakil, afgekort van Dragenkiller, oftewel drakendoder. Op de bijl zelf staat ook een draak, als teken voor alle draken die hij ermee wilt doden. Het handvat van de bijl is los van de bijl zelf een dolk, wat wel handig is. De pijl en boog heeft geen naam en is ook een stuk minder sentimenteel voor Jayden. Maar niet minder gevaarlijk. Hij draagt deze altijd op zijn rug en is er ontzettend snel mee.
    Extra’s:


    Jayden heeft een moeizame jeugd gehad door een vader die hem meer haatte dan liefhad. Jayden werd vaak door hem in elkaar geslagen en hij was dan ook erg bang voor zijn vader. Zijn moeder was altijd degene die hem trooste, al werd zij ook geslagen door haar man. De vader van Jayden was een dragonhater en zijn moeder was het daar niet mee eens. Haar eigen moeder was juist een uitverkorene geweest en ze wilde niet dat Jaydens vader de draken zou doden. Eén keer werd het drietal ontdekt door de uitverkorenen. Ze lieten Jayden met rust omdat hij nog maar een kind was, maar dat gold anders voor zijn moeder. Haar doodden ze, voor Jaydens ogen. Dat vond Jayden nog niet eens het ergste. Ze lieten zijn vader ontsnappen. Eigenlijk wouden ze hem ook doodden, maar ze lieten hem ontsnappen. Dat heeft Jayden ze nooit kunnen vergeven. Zijn moeder was juist voor de uitverkorenen, maar ze doodden haar toch. En nu wilt Jayden hun doodden. Eerst doodde hij zijn eigen vader, zodra hij oud genoeg was. Nu zoekt hij voor elke draak die er bestaat.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 12:25 ]


    She was always looking for more..

    Mannelijke uitverkorene? (Hydra als draak?)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 12:47 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Jazzie, ik wilde even zeggen dat ik je Fc echt leuk vind ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Jazzie, ik wilde even zeggen dat ik je Fc echt leuk vind ! :3

    Awh bedankt. Met zorg uitgekozen, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aureolus schreef:
    Mannelijke uitverkorene? (Hydra als draak?)


    De mannelijke zitten vol. Er is net wel een vrouwelijke vrij gekomen (Phantasior heeft zich uitgeschreven) met de Gargouille.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aureolus schreef:
    Mannelijke uitverkorene? (Hydra als draak?)

    Mijn personage heeft de Hydra al.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als er nog plek is wil ik een vrouwelijke rol.... Liefst met ei, maar hater is ook prima.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    @tubbietoost

    :O ORKA LOVERS FOR THE WIN :D


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    @tubbietoost

    :O ORKA LOVERS FOR THE WIN :D


    Lynn, praattopic of gastenboek.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene? En anders een mannelijke? De Gargouille als draak.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:02 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."