• hey,
    Ik en een paar vrienden gaan op halloween rondlopen in de straten nachts en ik heb nog geen echt idee dus hebben jullie een paar voorstellen ? Ik zou het liefst niet een heel pak kopen fso dus gewoon iets wat dat ik uit den action kan halen ofso. En ik wou eerst een grunge girl zijn maar is dat een halloween kostuum ? En hoe zou ik dat het best kunnen toepassen? Ik zal sowieso roze spuitbus op mijn haar doen


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Beetje cliché maar wel simpel: Nep hoorntjes + zwart jurkje (of shirt en broek etc.)


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    ikzelf heb een halloween feestje zaterdag en ga als pop. het enige wat je daar voor nodig hebt, is een schatige kleding, wat smink en nepwimpers.



    Of ga als kat. gewoon whiskers tekenen met oogpotlood of eye-liner en oortjes.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 21:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Crazy cat woman!
    Doe een badjas aan, krulspelden in en neem kattenknuffels mee.


    Your make-up is terrible

    TateLangdon schreef:
    ikzelf heb een halloween feestje zaterdag en ga als pop. het enige wat je daar voor nodig hebt, is een schatige kleding, wat smink en nepwimpers.



    Of ga als kat. gewoon whiskers tekenen met oogpotlood of eye-liner en oortjes.


    Wow toffe schmink ! Ik wou ook eerst als een pop gaan of als Mayrlin maar toen besefte ik dat je daarvoor een kleedje moet aandoen en dat ga ik dus niet doen


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Dit kan je ook Sugar skull schminken, er zijn verschillende tutorials op YouTube te vinden (:



    Heb je wel veel schmink nodig en nepbloemen, om in je haar te doen. Maar er zijn in ieder geval een heleboel leuke, originele variaties op te verzinnen :3 En je kan je roze spuitbus goed gebruiken! c:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 21:51 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb zaterdag een halloweenfeest ^^
    Ik heb rode, lichtgevende hoorntjes en zo'n rode trident en dan met zwarte make up, zwart jurkje en een leren jasje :3
    Die hoorntjes en trident heb ik bij de So Low gehaald. Volgens mij 4 euro bij elkaar? Maar ik weet niet of die bij jouw in de buurt zit..

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 21:53 ]


    El Diablo.

    Koop een wit laken en knip er gaten in :Y)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 22:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zag leuke tutorials bij Teske! ;)
    Misschien zit daar iets tussen. Het is niet al te moeilijk of duur.







    Ze had er ook nog een van een alien en een zombie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.