• Hey iedereen!

    Ik heb twee tickets voor One Direction op 13 juni in het Koning Boudewijnstadium. Het zijn staan tickets en je staat pal naast de catwalk van de boys!
    Ik verkoop ze voor 130 euro (kan nog besproken worden). Mijn moeder heeft ze perongeluk besteld voor mij en men zus zonder te weten dat het staantickets waren, mijn zus heeft een aandoening aan haar benen waardoor het zeer moeilijk zal zijn om deze staanplaatsen te benutten. Dus alstublieft, iemand interesse?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Komt One Direction nog een keer? Oh Tamara. Wat ben je een topdirectioner.

    Moet je weer 16 jaar of ouder zijn om staanplaatsen te hebben? ;x


    wat was dit ookalweer

    Waarom verkoop je ze gewoon niet opnieuw aan de verkoopdienst? Als ze een beetje redelijk zijn, geven ze gewoon je geld terug en kunnen ze op een veilig manier doorverkocht worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fabrizio schreef:
    Komt One Direction nog een keer? Oh Tamara. Wat ben je een topdirectioner.

    Moet je weer 16 jaar of ouder zijn om staanplaatsen te hebben? ;x


    Ja ze komen naar Brussel (: en nee je moet niet ouder dan 16 zijn (:


    I'm just beautiful me.

    Freljords schreef:
    Waarom verkoop je ze gewoon niet opnieuw aan de verkoopdienst? Als ze een beetje redelijk zijn, geven ze gewoon je geld terug en kunnen ze op een veilig manier doorverkocht worden.


    Heb ik al geprobeerd, ze nemen ze niet terug aan.


    I'm just beautiful me.

    Zaynstagram schreef:
    (...)

    Ja ze komen naar Brussel (: en nee je moet niet ouder dan 16 zijn (:


    Oh, ik had niet eens door dat het over België ging, oops. Helaas pindakaas kan ik niet 1.2.3 naar Brussel dus geen Liam voor mij D:


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Oh, ik had niet eens door dat het over België ging, oops. Helaas pindakaas kan ik niet 1.2.3 naar Brussel dus geen Liam voor mij D:


    Oh oké, spijtig (:


    I'm just beautiful me.

    Ik kan helaas geen staanplaats van wege pijnsyndroom in mn nie. Ik hoop wel echt dat ik zaterdag kaarten kan krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik neem liever zitplaatsen imv de vorige keer mijn pols gekneusd was nadat er op werd geramd door andere meiden omdat ik een bordje vasthield (onder me)

    WinnieThePooh schreef:
    Ik neem liever zitplaatsen imv de vorige keer mijn pols gekneusd was nadat er op werd geramd door andere meiden omdat ik een bordje vasthield (onder me)


    Wow, dat is heftig. Maar je hebt groot gelijk de fans kunnen echt hardhandig zijn, er vallen redelijk wat gewonden bij zo'n concerten daarom dat het echt niet mogelijk is voor mijn zus om dit te doen.


    I'm just beautiful me.

    WinnieThePooh schreef:
    Ik neem liever zitplaatsen imv de vorige keer mijn pols gekneusd was nadat er op werd geramd door andere meiden omdat ik een bordje vasthield (onder me)


    Stond je toevallig in vak paars? Ik heb gehoord dat het er daar echt hard aan toe ging. Bij ons bleef iedereen om me heen mooi op zijn/haar plek staan. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!