Enface schreef:
Ik zou zeggen, bespreking geopend. Ik denk dat mijn plan om het allemaal heel gestructureerd en leuk te bespreken met zijn alle een beetje onrealistisch was :').
Daniel staat ook nog vrij, alleen is het niet zo'n gezelligheid. Maar er was wel iemand die ook Psychologie studeerde, ik ben zo gauw even kwijt wie dat was maar wil diegene daar wat mee doen?
Drew speelt veel muziek en ik zag dat een andere jongen ook graag muziek speelt, wie was dat ook alweer? En vindt diegene het leuk om Drew al te kennen?
"The most beautiful things in life go unnoticed..."
Mamo schreef:
Drew speelt veel muziek en ik zag dat een andere jongen ook graag muziek speelt, wie was dat ook alweer? En vindt diegene het leuk om Drew al te kennen?
Ik denk dat je Milan bedoelt? Volgens mij zijn ze ook roomies dus dan is het misschien leuker om ze elkaar nog niet te laten kennen. Mick en Milan kennen elkaar waarschijnlijk wel nog van de middelbare school dus dan lijkt het me leuker als Milan en Drew elkaar nog niet kennen. Hoop niet dat je dat erg vindt? Ze zijn toch roomies dus ze zullen elkaar snel genoeg leren kennen
Ik denk dat je Milan bedoelt? Volgens mij zijn ze ook roomies dus dan is het misschien leuker om ze elkaar nog niet te laten kennen. Mick en Milan kennen elkaar waarschijnlijk wel nog van de middelbare school dus dan lijkt het me leuker als Milan en Drew elkaar nog niet kennen. Hoop niet dat je dat erg vindt? Ze zijn toch roomies dus ze zullen elkaar snel genoeg leren kennen
Oh nee hoor, dat is prima. Dat is dan waarschijnlijk ook wel leuker!
"The most beautiful things in life go unnoticed..."