Ah daar heb je opzich wel een goed punt Mamo, want ik wil het ook zeker eerlijk verdelen. Alleen dan krijg je er denk te veel, en combinaties waar je eigenlijk niet zoveel mee kunt. Ik denk dat iedereen zelf een beetje moet kijken of je wat leuks kunt verzinnen en ik neem aan dat iedereen volwassen genoeg is om dat een beetje eerlijk te doen. Kijk naar de personages en bedenk wat daar leuk bij zou zijn. Maar ga die relaties niet te diep maken en niet te veel want dat moet gewoon spontaan ontstaan.
Verder wil ik iedereen op het hart drukken om de relaties ook zo realistisch mogelijk te houden, niet iedereen gaat elkaar leuk vinden en dat maakt het juist grappig. Ik weet dat het vanzelfsprekend en ik echt moeilijk doe maar ik echt grag dat dit een toffe RPG gaat worden. (cat
Kan wel! Gewoon simpel, zo van hupelepup zag ik vroeger altijd in een bepaald cafétje, zitten bij elkaar op school, hebben ooit ruzie gehad. Weet ik het dat soort dingen, of dachten jullie aan heel wat anders? Ik ben geen super ervaren rpg'er , dus please correct me if im wrong.
[ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 22:04 ]