• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •

Song of the night: Reggae Shark

-

Pandaaa (:

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    Ik ben terug! Hello!

Hoi!

@Sam
    Ik probeer altijd één hoofdstuk van minstens duizend woorden per week te schrijven, deze week heb ik totaal niks gedaan en vandaag in een keer 1200 en zoveel woorden geschreven.:p
    Geen gestress om mijn deadline morgen te halen!*O*

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik verveel me ;(

16 - 09 - '17

Ik kom nu op exact 1370 woorden uit. Lekker groot hoofdstukje.:p

@Sylvie
    Hef die luie kont op en ga partyen!*O*(headbang)(banana)

Debbaut schreef:
    Ik kom nu op exact 1370 woorden uit. Lekker groot hoofdstukje.:p

@Sylvie
    Hef die luie kont op en ga partyen!*O*(headbang)(banana)

Ik doe mee! c:

wat was dit ookalweer

@Debbaut mijn minimum is toch wel 3000 - 4000 woorden per hoofdstuk (al staan ze in mijn story wel opgesplitst in halve hoofdstukken omdat het op Quizlet anders onoverzichtelijk wordt naar mijn mening). Dan kun je lekker doorlezen. Toen ik in zo'n schrijfperiode zat schreef ik 1 tot 2 (en soms 3) hoofdstukken per dag, volgens mij. Maar toen had ik zegmaar het hele plot tot in de details en per hoofdstuk al uitgedacht en gepland, dus ik hoefde het alleen nog uit te werken.

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

Ga rigglen dan, Sweetheart. c:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

RayLaVie schreef:
    @Debbaut mijn minimum is toch wel 3000 - 4000 woorden per hoofdstuk (al staan ze in mijn story wel opgesplitst in halve hoofdstukken omdat het op Quizlet anders onoverzichtelijk wordt naar mijn mening). Dan kun je lekker doorlezen. Toen ik in zo'n schrijfperiode zat schreef ik 1 tot 2 (en soms 3) hoofdstukken per dag, volgens mij. Maar toen had ik zegmaar het hele plot tot in de details en per hoofdstuk al uitgedacht en gepland, dus ik hoefde het alleen nog uit te werken.

WAAAAAAAAT. _o_

wat was dit ookalweer

RayLaVie schreef:

Dat is voor mij dus te veel.:'D

@Tamara maar dat compenseer ik nu dus door (tot nu toe) een halfjaar geen woord meer te schrijven

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

RayLaVie schreef:
    @Tamara maar dat compenseer ik nu dus door (tot nu toe) een halfjaar geen woord meer te schrijven

Oh, oke, hahah, dan maakt het het niet normaler, maar nog steeds, damn boiii.

wat was dit ookalweer

@Tamara tja... helaas kan ik alleen maar in extremen werken xD Het was wel fijn dat ik daardoor in twee weken gewoon klaar was met het verhaal :') (Al moet ik nu nog wel alle kleine spelfoutjes eruit halen, of zinnen die niet helemaal lekker lopen net iets anders formuleren)

DiNozzo schreef:
    Ga rigglen dan, Sweetheart. c:

Dat doe jij maar

16 - 09 - '17

Och, sommige mensen zijn echt aardig joh... -.-

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    Och, sommige mensen zijn echt aardig joh... -.-

Ach, wat zou de wereld zijn zonder van die eikels?