• Hey,

    Ik weet niet zeker of dit topic goed staat, maar oké...
    Ik wil graag een nieuw verhaal gaan schrijven, maar heb geen ideeën voor onderwerpen.
    Heb in het verleden best veel verhalen geschreven, maar met mijn laatste verhaal ben ik een paar maanden geleden gestopt, omdat ik geen vervolg meer kon bedenken.
    Heeft iemand een idee voor een onderwerp van een nieuw verhaal?
    Ik schrijf niet zo graag fanfics, maar schrijf het liefst realistische verhalen over jongeren met problemen, die zich in het heden afspelen!
    Degene die het onderwerp bedenkt, dat ik ga gebruiken, zal ik zeker noemen in mijn verhaal / boek!
    Dank jullie wel!

    Liefs!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 17:24 ]


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Het lijkt me geen goed idee om geforceerd een onderwerp te bedenken. Het kan je beter aanvliegen. Probeer ideeën te krijgen door plaatjes te bekijken of muziek te luisteren.
    Bijv tumblr, pinterest, of zoek op youtube verhalen van mensen met problemen.

    iets met seks......whoops

    Lophos schreef:
    Het lijkt me geen goed idee om geforceerd een onderwerp te bedenken. Het kan je beter aanvliegen. Probeer ideeën te krijgen door plaatjes te bekijken of muziek te luisteren.
    Bijv tumblr, pinterest, of zoek op youtube verhalen van mensen met problemen.


    Die sites zouden misschien wel goede inspiratiebronnen zijn, thanks! :D


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    De beste ideeën komen 's nachts. Dus gewoon een keer rustig voor je uit staren en ze vliegen zo je hoofd binnen.


    'Nobody said it was easy

    JeffreyWoods schreef:
    iets met seks......whoops

    Altijd goed :P
    CrazyGirl98 schreef:
    (...)

    Die sites zouden misschien wel goede inspiratiebronnen zijn, thanks! :D

    Ik vind mijn inspiratie altijd door het bekijken van foto's en het luisteren van muziek. Misschien helpt dat jou ook.

    Soms krijg ik ook een idee als ik alleen een titel bedenk en dan ga nadenken wat ik er mee kan. Door mooie lyrics en quotes bedenk ik vaak titels, bijvoorbeeld. Of je gebruikt ze als titel.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 17:45 ]

    ISIS! Ik heb zelf geen tijd, anders had ik het gedaan.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 17:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    JeffreyWoods schreef:
    iets met seks......whoops


    1D/5SOS/JB erbij en ik ben voor! (;
    Pervmuch.


    wat was dit ookalweer

    Dat is toch iets wat je zelf moet bedenken, vind ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Achlys schreef:
    Dat is toch iets wat je zelf moet bedenken, vind ik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Achlys schreef:
    Dat is toch iets wat je zelf moet bedenken, vind ik.


    16 - 09 - '17

    Amiable schreef:
    De beste ideeën komen 's nachts. Dus gewoon een keer rustig voor je uit staren en ze vliegen zo je hoofd binnen.


    Of wat dacht je van de douche XD

    Of tijdens school.. (heel slecht maarja.. tis wel zo..)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    CrazyGirl98 schreef:
    Hey,

    Ik weet niet zeker of dit topic goed staat, maar oké...
    Ik wil graag een nieuw verhaal gaan schrijven, maar heb geen ideeën voor onderwerpen.
    Heb in het verleden best veel verhalen geschreven, maar met mijn laatste verhaal ben ik een paar maanden geleden gestopt, omdat ik geen vervolg meer kon bedenken.
    Heeft iemand een idee voor een onderwerp van een nieuw verhaal?
    Ik schrijf niet zo graag fanfics, maar schrijf het liefst realistische verhalen over jongeren met problemen, die zich in het heden afspelen!
    Degene die het onderwerp bedenkt, dat ik ga gebruiken, zal ik zeker noemen in mijn verhaal / boek!
    Dank jullie wel!

    Liefs!


    Waar liggen je interresses?
    Jij wilt fanfics schrijven of realistiswche verhalen. Over realistische verhalen zou ik niet gaan brainstormen, dat is te veel om achterna te jagen. Zoiets moet je gewoon aanwaaien.
    En fanfics? Over wie? Waar ligt daar je interesse?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als je over problemen van jongeren wil schrijven, zou ik gewoon wat research gaan doen. Typ het eens in op Google en lees wat rond. Je kan misschien sites zoeken waar mensen over hun problemen praten en zo inspiratie krijgen. Als je dan je onderwerp weet, weet je meteen ook wat het inhoudt!

    Zo ben ik een verhaal over loverboys gestart. Het onderwerp interesseerde me, ik heb me erin verdiept en voilà (:


    Mijn brein breint zoals het breint.