• Voor school moeten we een werkstuk maken over een maatschappelijk onderwerp; een onderwerp dat veel invloed had of heeft op de samenleving. Een belangrijk persoon of zo mag ook. Onze lerares deed wat voorstellen zoals vulkanen, internetverslaving, broeikaseffect, oorlog, eetproblemen enz. De eerste twee vond ik best interessant. Ik heb drie onderwerpen nodig, maar ik heb geen idee. Iemand ideeën? Er moet trouwens veel over te vinden zijn. Zowel op internet als in boeken.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Obesitas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Orgaandonatie?


    ©1998

    Jullie hebben echt goeie ideeën! Eerst wist ik niks en nu weet ik te veel om te kiezen! :(
    Maar goed, Anne Frank, Titanic en dan nog iets... Watersnoodramp in 1953 en orkanen en tsunamies en aardbevingen. Man dit word me te veel. Nou, als je het over aardbevingen doet zou je ook wat over tsunamies kunnen vertellen.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Je kunt je spreekbeurt ook over natuurrampen in het algemeen houden, dan kan je praten over allebei en de connecties daartussen. Voor Vulkaanuitbarstingen, voel je vaak aardbevingen, die weer kunnen zorgen voor tsunamis, etc.
    Maar ook bij elke ramp een voorbeeld geven. Watersnoodramp, Pompeii, ga zo maar door.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 21:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Ja, dat is inderdaad een goed plannen heb ik drie onderwerpen. Alleen geen volgorde :D


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"