Nee, geen onzin. Ik weet niet waarom ik dat vind, maar ik vind 't gewoon absoluut géén onzin. (:
Just, I like it. ^^
Dit klinkt raar voor een dertien-jarige misschien, maar ik leef er een beetje naar uit, ook al heb ik geen vriendje etc. etc. etc.
&
Ron_Weasley schreef:
Zelf zie ik trouwen als een soort volgende stap van de relatie. Je wilt aan de wereld laten zien hoeveel je van elkaar houdt en dat je denkt dat je de rest van jullie leven samen zullen spenderen.
Het is ook een manier om, zoals al eerder genoemd, je relatie te vieren met je vrienden en familie. En ieder doet dat op zijn eigen manier, met zijn of haar eigen budget etc. Het is dus heel persoonsgebonden.
Wat ook nog een voordeel is - ervan uitgaande dat je gewoon bij elkaar blijft - is dat de voogdij over de kinderen en dat soort dingen beter geregeld zijn. Ook financieel is het makkelijker als geregistreerd staat dat je met elkaar getrouwd bent.
Ik ben het dus oneens met deze stelling, voornamelijk omdat zoiets heel erg persoonsgebonden is.
[ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:46 ]
Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.