• ... Kan ik nooit in slaap vallen als ik ook maar een beetje alcohol op heb. En dan moet ik zo ook nog van 10-17 werken. :x

    Waar balen jullie op dit moment van?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Skoda schreef:
    (...)

    Ik lig vaak genoeg ook lang wakker. Het daarbij op internet plaatsen dat ik niet kan slapen heeft me nog nooit in slaap geholpen :') Mijn slaap gaat voor internet.
    Vaak heb ik gewoon m'n lolletje wel als ik hier of op Facebook ofzo zie van die posts "Ik kan niet slapen." Ik vind t altijd wel grappig. En soms vraag ik me dus gewoon af wat ze op internet doen als ze niet kunnen slapen en zeiken dat ze willen slapen? (:

    Ik snap wat je bedoelt, maar het ligt echt niet altijd daaraan hoor. Als iemand drie uur lang wakker ligt en niet in slaap kan vallen, kan ik me voorstellen dat diegene toch maar wat anders gaat doen aangezien het toch geen zin lijkt te hebben. En dat wat diegene gaat doen kan best internet zijn. Internet is dan meer het gevolg van niet kunnen slapen dan de oorzaak. Slapen is niet voor iedereen makkelijk :/
    (Zelf heb ik slaapmedicijnen (melatonine) in verband met ADHD medicijnen, voor de rest kan ik meestal prima slapen)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Konigsberg schreef:
    Ik baal van het feit dat ik mezelf niet kan motiveren om te leren ...

    Ik heb dat ook, als ik geen ADHD medicijnen hebbgenomen. Dan heb ik de volgende dag een heeeeel belangrijk proefwerk waarbij ik totaal niks van de stof weet, doe ik alsnog niet omdat ik door mijn ADHD een of ander waarschuwingsstofje te weinig heb -_- Dat had ik vorig jaar namelijk continu.

    Ik baal er soms wel van dat ik nog altijd geen mobieltje heb...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook, als ik geen ADHD medicijnen hebbgenomen. Dan heb ik de volgende dag een heeeeel belangrijk proefwerk waarbij ik totaal niks van de stof weet, doe ik alsnog niet omdat ik door mijn ADHD een of ander waarschuwingsstofje te weinig heb -_- Dat had ik vorig jaar namelijk continu.

    Ik baal er soms wel van dat ik nog altijd geen mobieltje heb...


    Ik voel je pijn, ik heb zelf ADD. Gebruik inderdaad ook melatonine enzo voor het slapen en dexamfetamine voor concentratie, maar alsnog is het soms echt een drama. Daarom ben ik het ook met je eens dat mensen liever op hun telefoon gaan als ze niet kunnen slapen, alleen maar wachten op iets wat toch niet gaat komen is namelijk echt een van de ellendigste dingen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 12:57 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alcohol is sowieso niet erg slaapbevorderend.

    Ik baal van mijn spanningen. Irrationele spanningen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hetzelfde, ik wordt er heel erg hyper van :x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik baal ervan dat ik nog steeds niet ben begonnen met leren. Dat had ik een uur geleden al moeten doen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word waanzinnig goed in FIFA als ik alcohol op heb. Dunno why tho

    En ik heb gelukkig nooit problemen met slapen


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Ik word waanzinnig goed in FIFA als ik alcohol op heb. Dunno why tho

    En ik heb gelukkig nooit problemen met slapen


    Oh. Dat is ook weer eens wat anders. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rotkat schreef:
    (...)
    Ik snap wat je bedoelt, maar het ligt echt niet altijd daaraan hoor. Als iemand drie uur lang wakker ligt en niet in slaap kan vallen, kan ik me voorstellen dat diegene toch maar wat anders gaat doen aangezien het toch geen zin lijkt te hebben. En dat wat diegene gaat doen kan best internet zijn. Internet is dan meer het gevolg van niet kunnen slapen dan de oorzaak. Slapen is niet voor iedereen makkelijk :/
    (Zelf heb ik slaapmedicijnen (melatonine) in verband met ADHD medicijnen, voor de rest kan ik meestal prima slapen)


    Dat klopt helemaal. Naar +- drie uren helemaal in het donker liggen en nog steeds niet kunnen, ben je het echt wel zat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik baal van de tentamens die er aan komen, hopelijk scoor ik een beetje goed...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Scribe schreef:
    (...)

    Dat klopt helemaal. Naar +- drie uren helemaal in het donker liggen en nog steeds niet kunnen, ben je het echt wel zat.


    Vaak geef ik 't op en ga een rondje door het huis lopen, water drinken, lezen, of een andere activiteit doen. Nadat ik dan een half uur redelijk actief ben geweest kan ik daarna altijd wel weer snel in slaap vallen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]