• Esmee is bejaard en ik moet morgenochtend vroeg opstaan om naar haar verjaardag te gaan dus ik ga zo maar eens slapen. Opnieuw welterusten. <3


    Reality's overrated.

    Ik ga sowieso nu zeggen, je uiterlijk is fantastisch. Je bent zo ontzettend cute en knap, dus je mag best wat veranderen, maar geloof me; zo ben je ook al ontzettend mooi. - Qua innerlijk, ik weet niet precies wat je wil veranderen, maar je kan het zeker weten wel ja! Het gaat je wel lukken en als ik kon zou ik je zelfs helpen!


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Ik ga sowieso nu zeggen, je uiterlijk is fantastisch. Je bent zo ontzettend cute en knap, dus je mag best wat veranderen, maar geloof me; zo ben je ook al ontzettend mooi. - Qua innerlijk, ik weet niet precies wat je wil veranderen, maar je kan het zeker weten wel ja! Het gaat je wel lukken en als ik kon zou ik je zelfs helpen!

    Naawh thank youu. <3
    Maar ik wil ook eerst mijzelf en mijn blik 'over' mijzelf zeg maar veranderen. Ik word heel de tijd vergeleken met Aniek en dat maakt mij gewoon heel onzeker. Bovendien heb ik heel erg veel moeite met mijn lengte aangezien ik heel heel heel erg graag wat groter zou willen zijn, dus als mensen dingen zeggen als; wat ben je klein helpt dat ook echt niet. Bovendien moet ik mijn eetgewoontes een beetje veranderen en wat spieren kweken hèhè. :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Naawh thank youu. <3
    Maar ik wil ook eerst mijzelf en mijn blik 'over' mijzelf zeg maar veranderen. Ik word heel de tijd vergeleken met Aniek en dat maakt mij gewoon heel onzeker. Bovendien heb ik heel erg veel moeite met mijn lengte aangezien ik heel heel heel erg graag wat groter zou willen zijn, dus als mensen dingen zeggen als; wat ben je klein helpt dat ook echt niet. Bovendien moet ik mijn eetgewoontes een beetje veranderen en wat spieren kweken hèhè. :')


    Hm ja, ik snap dat dat erg moeilijk kan zijn inderdaad. Zeggen mensen dat ook echt; dat je klein bent? Nja, ik snap ook dat wel, want ik voel mezelf ook klein de laatste tijd; waardoor ik denk dat ik ook gelijk dikker ben.. (uh.). En dat laatste is dan wel weer makkelijk, want dat moet je gewoon doen. (niet dat dat erg makkelijk is). Maar ik begrijp je eigenlijk best wel goed, buiten het feit dat ik niemand heb om mijzelf mee te vergelijken (nja, misschien mijn broer).
    Maar hey, het komt wel goed jou Marlijnie. Want je bent echt een fantastische meid, van buiten en van buiten. c:


    Danmarks Dynamite.

    Marlijn, je bent prachtig zoals je bent.


    Reality's overrated.

    Ik word langzaamaan gek wegens een paar OS-en waar ik niet op kan wachten. :x


    Reality's overrated.

    Mijn dyslexie-verklaring is eindelijk binnen, ik heb het laagst haalbara op alles gescoord, behalve iets met lange moeilijke zinnen onthouden maar dat is basically geheugen en daar heb ik weer het hoogst haalbaar op gescoord.
    Dus tsja, jullie wisten het al, maar ik maak dus een hoop fouten en al wisten jullie al van mijn dyslexie en concentratieproblemen af, dit is nu de reden en eindelijk kan ik er mee geholpem worden. (:


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:


    'Darling, just hold on'

    Dit is het 1D topic, maar ik zet het hier ook gewoon even neer haha.
    Noek's OS <3


    'Darling, just hold on'

    Giuseppe schreef:
    Dit is het 1D topic, maar ik zet het hier ook gewoon even neer haha.
    Noek's OS <3


    Als ik zo'n type was had ik gegild. En dat zegt wat want ik haat gillen.


    Reality's overrated.

    Shumway schreef:
    (...)

    Als ik zo'n type was had ik gegild. En dat zegt wat want ik haat gillen.


    Van mij mag je gillen haha.


    'Darling, just hold on'

    Giuseppe schreef:
    (...)

    Van mij mag je gillen haha.


    Nee, dat vind ik voor dommig.


    Reality's overrated.

    Hewer schreef:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Shumway schreef:
    Mijn dyslexie-verklaring is eindelijk binnen, ik heb het laagst haalbara op alles gescoord, behalve iets met lange moeilijke zinnen onthouden maar dat is basically geheugen en daar heb ik weer het hoogst haalbaar op gescoord.
    Dus tsja, jullie wisten het al, maar ik maak dus een hoop fouten en al wisten jullie al van mijn dyslexie en concentratieproblemen af, dit is nu de reden en eindelijk kan ik er mee geholpem worden. (:

    Dat is fijn. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    GAB STAAT HIJ OOK NIET OP MIRS PF OMG JA AAAAH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you