• Spannend....
    Eind Februari, komt er een klein prinsje mijn leven perfect maken!
    Alles is perfect in orde. Geen zichtbare gebreken. Tien vingertjes, tien teentjes en een mooi gesloten ruggetje. Het hartje werkt perfect, de hersentjes zijn goed en de longen en nieren werken ook zoals het moet. En in het vruchtwater is er ook niets te zien. Wat wil je nog meer horen als toekomstige moeder?
    Het normaal gewicht is 320 gram. Hij weegt er al 400. Dus dat vind ik ook wel goed.

    -Ik zou een echo foto willen posten, maar dat is best zinloos, sinds hij met het hoofde verstopt zit achter de placenta. Zodus, valt er niet veel op te zien. Voor de mensen die toch nieuwsgierig zijn: klik.
    Sinds vorige week ben ik hem ook beginnen voelen *happy me*

    21 weeks done, 19 to go. (En heel stiekem kijk ik er ook naar uit, dat deze zwangerschap voorbij is. De hormonen maken me zot en ik heb me nog nooit zo vermoeid gevoeld. Nog nooit zoveel hoofdpijn gehad en dan nog maar gezwegen over de verandering van emoties).

    En dan toch nog eventjes om deze update af te sluiten: onze top 3 namen.
    1) Sergan (uitspraak: Serkan & mijn favoriet)
    2) Jaydin
    3) Nasir.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat is het nu al een schatje! Jaydin vind ik de leukste naam. c:


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind de niet-standaard Turkse namen altijd mooi klinken. ;3
    Emile is trouwens ook echt leuk!

    Ja, het is niet echt alledaags. Ik had nog een leuke hoor, maar zo noemt blijkbaar het zoontje van de baas van mijn vriend. Dus, dat vind ik dan weer dom klinken als dat dezelfde naam zou hebben.
    Ik weet het :[ maar ja, hij vond hem niet mooi.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat leuk!
    Zo zie je maar, denk je te weten wat je wilt... Wordt het iets heel anders (:


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Wat leuk!
    Zo zie je maar, denk je te weten wat je wilt... Wordt het iets heel anders (:

    Haha, inderdaad (:!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat super voor je! En hele originele namen, wat leuk c:


    Tijd voor koffie.

    Lophos schreef:
    Fijn dat het goed gaat. Was dat net vergeten te vragen volgens mij :S (nope, was ik niet vergeten)
    Jaydin klinkt cute ^^
    Veel sterkte en plezier de komende 19 weken (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Soothsayer schreef:
    Spannend!
    Persoonlijk vind ik de namen niet zo mooi, want ik ben niet zo dol op van die aparte namen.

    Heel veel succes met de rest van je zwangerschap! (:


    16 - 09 - '17

    Hij had toch al een buitenlandse achternaam? Neem dan een Nederlandse voornaam, zodat je een beetje van beiden hebt. Bovendien moet jij die 9 maanden uitzitten, hij niet!
    Kon het niet laten om dat te zeggen :D. Als jij mee hebt beslist over de namen heb ik niks gezegd! Ik vind Serkan ook cool!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nogmaals gefeliciteerd! (:
    Ik vind Nasir eigenlijk een hele mooie naam, maar ik heb gewoon iets met namen die eindigen op -ir.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Op de echo ziet hij er best groot uit, zijn benen lijken best wel lang voor een baby haha.

    Fijn dat hij in ieder geval gezond is!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Op de echo ziet hij er best groot uit, zijn benen lijken best wel lang voor een baby haha.

    Fijn dat hij in ieder geval gezond is!

    Haha ja, iedereen zegt het :') Dat hij al zo groot is en lange benen heeft. Spijtig dat ik niet juist weet hoe groot hij is, want dan kon ik het vergelijken.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Hashirama schreef:
    Hij had toch al een buitenlandse achternaam? Neem dan een Nederlandse voornaam, zodat je een beetje van beiden hebt. Bovendien moet jij die 9 maanden uitzitten, hij niet!
    Kon het niet laten om dat te zeggen :D. Als jij mee hebt beslist over de namen heb ik niks gezegd! Ik vind Serkan ook cool!

    Ja, dat waren we ook van plan eigenlijk ;x maar we vinden dat het toch een beetje moet passen...
    En dan is het zo moeilijk om een Nederlandse voornaam te vinden. En daarom toch voor een buitenlandse gegaan, het klinkt toch altijd beter :').
    Maar I know, een man zou dit eens 9 maand moeten doen hahah!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Jaydin vind ik de mooiste naam uit het lijstje. (: Fijn dat alles goed is en dat je prinsje gezond is!


    Pretty is just a pretty word.

    Mooi dat alles goed gaat! Lijkt me ergens toch een hele opluchting, ondanks dat er een kleine kans was dat er wél iets aan de hand was. En kleine jongens zijn hartstikke leuk. Ik heb een broertje van drie en één van vijf en het is bijna altijd heel gezellig met ze (:
    Ik vind Sergan het mooist van die drie namen!

    Die foto ziet er inderdaad bijzonder uit Jaydin is een leuke naam. Sterkte verder met de zwangerschap.


    ©1998