• Halloooo.
    Ik zat vanmiddag op de pleinen (gebied van mijn school, waar je tijdens de middagpauze naartoe kunt) en zat wat seksistische weetjes uit te wisselen met een paar vriendinnen, 5 om precies te zijn. Nu is er dus maar eentje, V, met een vriendje (Klein kutkindje van drie jaar jonger wat in principe niet zo erg is maar dat jochie is 12 jaar en is nog maar net al zijn melktandjes kwijt, kinderlijk en whatever. Kortom, niemand die ik ken kan hem uitstaan buiten zijzelf).
    Toen kwam een vriendin met het stappenplan aanlopen.

    1. Oogcontact
    2. Zoen op de wang
    3. Knuffel
    4. Zoen op de mond
    5. Hand vasthouden
    6. Tongzoen
    7. Aanraken op intieme plekjes
    8. Elkaar vingeren
    9. Naakt voor elkaar verschijnen
    10. Seks

    Bij nummer 8 begon V. plots onwijs hard te giechelen als een kindje van vijf. Like, hallo!? Het bleek dus dat ze al had gevingerd met dat arme jochie. Niets mis mee natuurlijk, zou je denken. Maar wel als je hààr kent, om nog maar te zwijgen van dat ukkie. Ik wist niet eens dat die lilliputter al seksuele voorlichting had gehad? Anyways, nu voelt V. zich ontzettend trots natuurlijk. Maar ik vind het eerder pedofielerij. Natuurlijk zijn er nog mensen die een vriend of vriendin hebben met iemand die een aantal jaren jonger is als hij of zij. Maar als je der kende... ;D
    Amélie Nuite


    Sing the song of the stars for me.

    Haha XD Ik ben het met je stappenplan eens btw.


    Life is hard and then we die

    Oh My Fucking Gosh! xD
    V. vindt ik gewoon een pedo! :Y)
    En het stappenplan;
    Ik denk dat ik het in de verkeerde volgorde doe! :P
    Maar hij is wel goed bedacht, dat zeker! :)
    xx <3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    x'D


    A. ikmisje.

    whaha pedofilie xD... Geef je helemaal gelijk ammepam xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Voor twaalf jaar is dat echt extreem jong... Waarschijnlijk heeft hij inderdaad nog geen sexuele voorlichting gehad... dat kregen wij pas na de kerstvakantie in de 2e..

    Verplaatst naar > Relatie


    I recycle my thoughts.

    Ik heb dat plan aan mijn vriendin laten zien nu gaat ze hem uitproberen op haar crush